וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי שוב מתעקש: "נצלו את איטיות הקזחים"

4.8.2009 / 15:36

לקראת אקטובה (20:50, ערוץ 10), הדגיש מאמן חיפה לשחקנים את נקודת התורפה של הקזחים. פאנטני באורלנדו פייראטס

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אלישע לוי כינס היום (שלישי) אסיפת שחקנים, בה נכח גם הבעלים יעקב שחר, לקראת משחק הגומלין במוקדמות ליגת האלופות הערב מול אקטובה (20:50, ערוץ 10). לוי הורה לשחקנים לנסות ולפרוץ את ההגנה הקזחית מתחילת המשחק. כמו באסיפה לפני המשחק הקודם, גם הפעם שם לוי דגש על "ההגנה האיטית של הקזחים שאותה נצטרך לנצל במשחק הזה". השחקנים צפו בקלטת המשחק הקודם בין הקבוצות ואמרו: "ההרגשה היא שאנחנו עוברים שלב, אבל אסור לעלות בתחושה של עליונות". במועדון מודעים לעובדה שניצחון יכניס לקופה 12 מליון שקל, מה שיוכל להביא למצב בו שחר לא יצטרך להוציא העונה סכומים משמעותיים.

ההערכה היא כי להתמודדות יגיעו כ-10,000 אוהדים. באימון המסכם לא שינה לוי את ההרכב לעומת המשחק האחרון, והמשמעות היא שמוחמד גדיר ימשיך לפתוח על חשבון בוקולי, כשדבאלישווילי יפתח כחלוץ בודד ויניב קטן מאחוריו.

לוי אמר במסיבת העיתונאים: "למדנו אותם לעומק ונעשה הכל כדי לבוא מוכנים. באופן אישי אני חש את האחריות ואת חשיבות המשימה. מצידי אעשה כל מה שצריך כדי לעבור את המשחק הזה, אבל כדורגל זה משחק קבוצתי ונצטרך את כל הקבוצה. בכדורגל הכל יכול לקרות. 0:0 זאת תוצאה שבירה מאוד, אנחנו באים ברמת מוכנות מאוד גבוהה. בוודאי שנצטרך להתקיף, אבל תמיד כשאתה הולך על התקפה אתה צריך להשגיח מאחור. באופן כללי אנחנו מוכנים ונעשה הכל כדי לעבור".

לגבי ההתלבטות בין גוסטבו בוקולי ומוחמד גדיר, אמר לוי: "עדיין לא קבענו את ההרכב, זה לא משנה מי פותח. אנחנו במצב שיש לנו 14-15 שחקנים טובים, מי שיקבל את החולצה של ההרכב יבוא ויעשה כל מה שצריך כדי לעבור את המשחק הזה".

הקפטן יניב קטן הוסיף: "הגענו מוכנים למשחק בשבוע שעבר, ידענו שמדובר בקבוצה טובה, חזקה, שיודעת מה היא רוצה מעצמה. מחר לא יהיה משחק פחות קשה משהיה שם. מדובר בקבוצה יוצאת מהכלל אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

שחקני חיפה התבקשו לשים לב לקשר אנדריי לאבריק, שלטענת לוי אמור להגביה את הכדורים מהאגפים. בחיפה ציינו כי לשחקן יש הגבהות מדויקות ולוי ינסה למנוע ממנו להגביה כדורים לרחבה על ידי שמירה הדוקה. כמו כן, הבלמים קינן וטשיירה הוזהרו מהחלוץ מוראט טלשב ש"משחק מסוכן עם הגב לשער", כדברי הצוות המקצועי.

* משחק גביע הטוטו שהיה אמור להיערך ביום שבת הקרוב בין מכבי חיפה להפועל באר שבע יידחה על ידי ההתאחדות לכדורגל למועד לא ידוע.

* חלוץ הקבוצה בעונה שעברה, תמבינקוסי פנטאני, 25, חתם לשנה אחת בשורות אורלנדו פיירטס מהליגה בדרום אפריקה, עם אופציה לעונה נוספת. "זה צעד חשוב מאוד בקריירה שלי", אמר החלוץ.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי.

באקטובה לא מפחדים

מאמן הקזחים, ולדימיר מוחאנוב, מרגיש כי קבוצתו מוכנה למשחק. "ראינו אותם בוידאו, אנחנו חושבים שאנחנו מכירים אותם מספיק טוב. אנחנו מאמינים ביכולתנו לעלות לשלב הבא. אנחנו יודעים עד כמה המעמד גבוה". לגבי החום הרב אמר מוחאנוב: "מזג האוויר משחק אצל שתי הקבוצות". המאמן אף ציין מספר שחקנים מרכזיים בחיפה, אך הבהיר כי הוא לא מפחד מהם.

קפטן הקבוצה, סמאט סמאקוב, הוסיף: "אין לנו נשק סודי, אנחנו יכולים לעמוד מולם. אני לא מזלזל באף קבוצה ששיחקה נגדנו, אבל מכבי חיפה היא הקבוצה הכי חזקה ששיחקנו נגדה עד עכשיו".

הרכב משוער, אקטובה: אנדריי סידלניקוב; ייבגני אברצ'נקו, אמיל קנז'סארייב, יורי לוגביננקו, אנטון צ'יצ'ולין; סמאט סמאקוב, אנדריי לאבריק, אוליגבק אסאנבאייב, קונסטנטין גולובוסקוי; מראט חאירולין, מוראט טלשב.

עדכון ראשון: 3.8.09, 19:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully