וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו וידין בפנים, גם קולואטי

קשרי הפועל ת"א נכללים בסגל הנבחרת למשחק האימון נגד צפון אירלנד ב-12 באוגוסט, חלוץ מנשנגלדבאך חוזר

הצוות המקצועי של נבחרת ישראל הבוגרת, המאמן דרור קשטן ועוזרו משה סיני, פירסמו היום (שני) את סגל נבחרת ישראל למחנה האימונים באנגליה ולמשחק הידידות נגד צפון אירלנד ב-ב-12 באוגוסט.

קשר הפועל תל אביב, ביברס נאתכו זכה לזימון בכורה ואמר היום: "זה כבוד גדול מאוד להיות חלק מהסגל של הנבחרת. אני שמח מאוד על הזימון. קודם כל אני אתחיל להתאמן עם הבוגרים וזו השאיפה של כל שחקן להיות פקטור משמעותי".

אביחי ידין, לו זהו זימון שני אחרי שנכלל בסגל למשחק הידידות נגד חוף השנהב ולא שיחק, הוסיף: "אני שמח מאוד על הזימון ומקווה לעזור לנבחרת כמה שיותר".

בין השמות הבולטים שלא הוזמנו ניתן למצוא את יניב קטן, איתי שכטר, פיני בלילי ואלירן עטר. הקשר גל אלברמן לא זומן משום שהוא סובל מפציעה. בנבחרת סיפרו כי חלק מהשחקנים הלגיונרים יגיעו ישירות למשחק ולא ייטלו חלק במחנה באנגליה. הנבחרת תארח את נבחרת לטביה ב-5 בספטמבר (מוצ"ש) וביום רביעי לאחר מכן, ה-9 בספטמבר, את נבחרת לוקסמבורג

הסגל שהוזמן:

דודו אוואט, ניר דוידוביץ', לירן שטראובר, קלמי סבן, אייל משומר, טל בן חיים, דין מורי, אבי סטרול, דקל קינן, דדי בן דיין, יואב זיו, תמיר כהן, בירם כיאל, אביחי ידין, ביברס נאתכו, אבירם ברוכיאן, יוסי בניון, סלים טועמה, בן סהר, עמית בן שושן, עומר גולן, ברק יצחקי, אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully