וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: שחר החליט לא לקצץ בשכרם של מסיללה ומימון

3.8.2009 / 9:49

המשאים והמתנים עם השחקנים בנוגע לקיצוץ הסתיימו. הסקאוט של לוי לאקטובה: מרק גורמן מהפועל פ"ת

מכבי חיפה סיימה את המשאים ומתנים שלה מול שחקני הקבוצה, שהסכימו לקיצוץ רוחבי בשכר. השכר הסופי של השחקנים, כולל הקיצוץ, הופקד בבקרה כשבמועדון הכריזו כי בנוסף לבירם כיאל, שלושה שחקנים נוספים לא יספגו את הקיצוץ. מדובר בשי מימון, פיטר מסיללה והשוער אמיר אדרי.

"מסיללה מרוויח 110 אלף דולר נטו לעונה, לא רצינו לפגוע בו", הסביר גורם במועדון את ההחלטה של שחר וחברי ההנהלה. אמיר אדרי מרוויח את אחד מרמות השכר הנמוכות בקבוצה, כ-65 אלף דולר לעונה בלבד.

המאמן אלישע לוי נעזר בימים האחרונים בשרותיו של קשר הפועל פתח תקוה, מרק גורמן, שייעץ לו בנוגע לקבוצת אקטובה הקזחית. גורמן הוא יליד קזחסטן ויודע נתונים על היריבה ועל כמה משחקניה.

הערב תערוך חיפה את האימון המסכם לקראת המשחק, שיסתיים בשעה 18:30. חצי שעה מאוחר יותר תיערך מסיבת עיתונאים בהשתתפות יניב קטן ואלישע לוי, ולאחר מכן מסיבת עיתונאים נוספת בהשתתפות מאמן וקפטן אקטובה. לאחר מכן תערוך אקטובה את האימון המסכם שלה בקריית אליעזר.

הבוקר קיבל המועדון עדכון כי נמכרו מעל 7,000 כרטיסים לקראת המשחק מול הקזחים וההערכה היא שכעשרת אלפים צופים יגיעו לעודד בקריית אליעזר. במועדון אמרו כי הייתה להם אפשרות לארח את השלב הבא (אם הקבוצה תעבור) בקריית אליעזר, אך השיקול כאן, מתברר, הוא כלכלי בלבד. "רוב האוהדים של חיפה, כשני שליש, ממוקמים במרכז הארץ", הסבירו במועדון את ההחלטה. "עדיף למכור 30 אלף כרטיסים ויותר ברמת גן מאשר מחצית בקריית אליעזר".

מחר אמור להגיע לאצטדיון צוות מיוחד מטעם אופ"א, על מנת לערוך בדיקה באצטדיון לקראת המשחק. הקשר ישראל זגורי קיבל פניה נוספת מאחמד חילו, יו"ר אחי נצרת, שביקש ממנו להצטרף מיידית לקבוצה ובתמורה יקבל דקות משחק רבות. גם בני סכנין והפועל עכו עדיין לא מוותרות על השחקן. במועדון היו מעדיפים שיעזוב לסכנין לאור היחסים החמים בין המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully