וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ויקטור חסון

3.8.2009 / 8:58

ויקטור מרטינז רשם חמש חבטות ב-10:18 המטורף של בוסטון בבולטימור. סייקל למלקי קבררה ב-5:8 של היאנקיז בשיקגו

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בולטימור - בוסטון 18:10
שיקגו וייט סוקס - ניו יורק יאנקיז 8:5
קליבלנד - דטרויט 1:11
טמפה ביי - קנזס סיטי 4:1
מינסוטה - לוס אנג'לס איינג'לס 13:4
אוקלנד - טורונטו 7:2
טקסס - סיאטל 2:4

NL:

סינסינטי - קולורדו 6:4
ניו יורק מטס - אריזונה 5:2
פיטסבורג - וושינגטון 5:3
סט. לואיס - יוסטון 2:0
סן דייגו - מילווקי 6:1
סן פרנסיסקו - פילדלפיה 3:7
פלורידה - שיקגו קאבס 2:3
אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 9:1

יוסטון חוזרת לתמונה

AL: לזה התכוונו בבוסטון כשהביאו בטרייד עם קליבלנד את ויקטור מרטינז. התופס של הרד סוקס רשם ערב מוצלח של חמש חבטות, ארבע הכנסות רצים וריצה אחת, והגרביים נמלטו ממשחק רע של קליי בוכהולץ כדי לרשום סוויפ בבולטימור עם ניצחון מטורף 10:18. מי שנמלטו מסוויפ הם היאנקיז, שניצחו בשיקגו 5:8 את הוייט סוקס, כשמלקי קבררה עוזר למטרה הזו עם סייקל (הומר, טריפל, דאבל וסינגל). לוס אנג'לס איינג'לס השלימה את הטבח שלה במינסוטה במטרודום, כשהביסה אותה 4:13, וטאטאה אותה בסיוע 6.1 אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים של ג'רד וויבר ושני הומרים של קנדרי מוראלס. המלאכים סיימו את הסדרה עם 35 ריצות - לא נעים מבחינת הטווינס.

קרל פבאנו הגיש שמונה וקטל ארבעה, וקליבלנד טיגנה את דטרויט 1:11. ג'יימס שילדס מטמפה ביי הגיע לאינינג השמיני עם נו היטר, אבל נכנע לבסוף לבריאן בניסטר וקנזס סיטי, שניצחו 1:4. טורונטו גברה על אוקלנד 2:7 וטקסס, עם סקוט פלדמן על הגבעה, ניצחה את סיאטל 2:4 (באמת, זה היה סקוט פלדמן על הגבעה, לא בש.ק.ר.).

NL: הצגה של הרוקי באד נוריס, שבהופעתו הראשונה במייג'ורס זכה בניצחון עם שבעה וחמישה, העניקה ליוסטון ניצחון 0:2 בסט. לואיס. מי שלא ניצלה את הפסד הקרדינלס היא שיקגו קאבס, שנוצחה במיאמי על ידי פלורידה 3:2 בגלל שני הומרים של דני אוגלה וקודי רוס על קווין גרג באינינג התשיעי. מילווקי הצליחה להמתיק מעט את התקופה הרעה שבה היא נמצאת עם 1:6 בסן דייגו.

צ'אד בילינגסלי גם כן חווה תקופה לא מדהימה, והגיש רק חמישה אינינגים, מה שהספיק ב-1:9 של הדודג'רס באטלנטה. בארי זיטו וסן פרנסיסקו עברו את קול המלס ופילדלפיה עם ניצחון 3:7. המטס כבר בהרגשה שהולכים לים, ונוצחו על ידי אריזונה 5:2. קולורדו עברה את סינסינטי 4:6 ו-וושינגטון גברה על פיטסבורג 3:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully