וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר: "המאמן והשחקנים החמיאו לי, ברור שזה כיף"

3.8.2009 / 10:01

אספניול חנכה איצטדיון חדש, והחלוץ הישראלי הכה פעמיים במחצית השניה, ב-0:3 על ליברפול: "היה נפלא לשחק כאן"

העונה עוד לא החלה באופן רשמי בספרד, ולמשחקי הידידות אין משמעות אמיתית, אבל אם תשאלו את בן סהר על הצמד שכבש הערב (ראשון) בניצחונה של אספניול 0:3 על ליברפול, הרי שאין ספק כי מדובר באירוע משמעותי מאוד. אחרי הכל, מדובר בשערי הבכורה של החלוץ הישראלי מאז הגיע לקבוצה הספרדית, וכדי להמתיק את חגיגה, הרי שסהר כבש פעמיים במשחק הבכורה של הקבוצה באיצטדיונה החדש, אל מול יציעים מלאים ומשולהבים.

"האצטדיון היה מלא והיה נפלא לשחק כאן", אמר סהר אחרי המשחק, "הייתה אווירה טובה וברור שאני שמח להבקיע צמד נגד קבוצה כמו ליברפול. אחרי המשחק המאמן והשחקנים החמיאו לי בחדר ההלבשה וברור שזה כיף, אבל אני צריך להסתכל על ההמשך ולקוות שאמשיך באותה יכולת כדי שאוכל לשחק גם בנבחרת. מה שחשוב עכשיו זאת ההמשכיות".

כדי להפוך את הערב הזה לבאמת בלתי נשכח עבור הישראלי, הרי שהוא עשה זאת מול ישראלי אחר, יוסי בניון, שפתח בהרכבה של ליברפול. סהר ראה את פתיחת המשחק מהספסל, אבל אספניול תפסה פיקוד על המשחק מוקדם, וכבר בדקה ה-19 עלתה ליתרון, כשלואיס גארסיה מכניע את ריינה. יוסי בניון הוחלף במחצית, ופינה את מקומו לישראלי השני, כשסהר קיבל את הקריאה בדקה ה-61, ושתי דקות מאוחר יותר הגיע הרגע הגדול שלו, כשניצל טעות הגנתית של דגן ובנגיעתו הראשונה בכדור שלח אותו אל הרשת.

נגמר? ממש לא. ליברפול ניסתה את כוחה במטרה למצוא שער מצמק, אך במקום זה נפלה שדודה פעם נוספת בפני החלוץ הישראלי. אספניול יצאה להתקפה, ההגנה של האנגלים לא תפקדה, והכדור הגיע לסהר שדחק מקרוב את שערו השני במשחק, כדי לקבוע 0:3. הישראלי אף היה קרוב לשלושער בדקה ה-89, אבל הזווית שבה בעט היתה קשה, והכדור הלך החוצה.

עדכון ראשון: 2.8 23:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully