וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "הפחתת נקודות? לא הכי ספורטיבי, אבל מותח"

2.8.2009 / 23:04

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נאם בטקס פתיחת עונת הכדורגל. השחקנים קבעו: וינסנט אניימה שחקן העונה, עידן ורד התגלית

בטקס מרשים שארגנה ההתאחדות לכדורגל לפתיחת עונת המשחקים הקרובה נבחר שוער הפועל תל אביב וינסנט אניימה לשחקן העונה, כשעידן ורד מבית"ר ירושלים נבחר לתגלית. מכבי חיפה ששלחה את נציגיה, יניב קטן ואלישע לוי, התכבדה בצלחת האליפות. אניימה אמר: "אני מודה לכם על הבחירה בי ולכל מי שתמך. כל השנים שלי בישראל עזרו לי להשתפר. אני נהנה פה ושוב, תודה על הכל".

האירוע לא פסח גם על דבריו של יו"ר ההתאחדות. "כמעט כל קבוצות ליגת העל עברו בבקרת התקציבים וזאת התשובה לכל אלה שפקפקו בכדורגל שלנו ובהרחבת הליגה", פתח אבי לוזון את נאומו. "יש לי תחושה של שמחה שהכדורגל חוזר. צפויה לנו עונה מרתקת עם 16 קבוצות ומשחקי פלייאוף בתום העונה. ננסה את זה שנה אחת, כולל הפחתת חצי מהנקודות. זה לא הכי ספורטיבי, אבל הכי מותח שיכול להיות".

היו"ר הוסיף והתייחס גם לנציגות האירופיות: "אני מאוד מאמין בכדורגלן הישראלי ואני שמח שהקבוצות מוכיחות בגביע אירופה פעם אחר פעם לכל אלה שמחכים, שמכבי חיפה, הפועל ת"א, בני יהודה ואולי גם מכבי נתניה מוכיחות שאנחנו לא נופלים מאף אחד. הניצחונות של הקבוצות האלה מראים לכם כמה שאסור לזלזל בכדורגלן ובכדורגל הישראלי".

יו"ר מועצת ההימורים, עופר פרי, הוסיף: "אנחנו בטוטו עושים מאמצים שחווית המשחק תהפוך לנחלתם של כמה שיותר אנשים. הקצנו מתחילת העונה קרוב ל-250 מיליון שקל לתשתיות. עוד מספר שנים יהיו עוד אצטדיונים. אני מאמין שתהיה ליגה טובה העונה. חזרנו לפרופורציות, למספרים שמתאימים לליגה שלנו. אני מברך את יו"ר הקבוצות והבעלים שמשקיעים לא מעט זמן וכסף".

באירוע נכחו מיטב מאמני ליגת העל, ביניהם יצחק שום, רוני לוי, אלישע לוי, יוסי מזרחי וגיא עזורי וכן בעלי הקבוצות, ביניהם גם יעקב שחר. לקראת סיום האירוע נערך מופע סטנד-אפ אותו העבירו אלי פיניש ומריאנו אידלמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully