וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ד'יאור פישר יישאר במכבי ת"א

איתן נוח

2.8.2009 / 15:05

האופציה שהייתה לשחקן לחתום ב-NBA תמה, יישאר צהוב. המועדון על האיומים על כץ: "מגנים כל גילויי אלימות"

סנטר מכבי תל אביב, דיאור פישר, ישחק בקבוצה גם בעונה הבאה, וזאת לאחר שתמה האופציה שהיתה לו לחתום בקבוצת NBA.

פישר, כזכור, לא שיחק בליגת הקיץ של ה-NBA, אך העביר את הקיץ בסדרת אימונים אישיים אצל מספר קבוצות. בסופו של דבר, כאמור, פישר לא חתם עד ה-1 באוגוסט (התאריך האחרון על פי חוזהו שבו יוכל להשתחרר ל-NBA) באף אחת מהקבוצות שהתעניינו בו, ביניהן הוזכרו אורלנדו ושיקגו.

כזכור, גם אלן אנדרסון וסטפן לאזמה, שניסו גם הם להיכנס לליגת הכדורסל הטובה בעולם, לא הרשימו יתר על המידה בליגת הקיץ וייכללו גם הם בסגל האלופה הישראלית לעונה הבאה.

שחקן רכש נוסף של מכבי ת"א, מאצ'יי לאמפה, יגיע לישראל ביום שלישי הקרוב.

מכבי תל אביב מגנה כל גילוי אלימות

במכבי תל אביב הוציאו היום הודעה לתקשורת שהתייחסה לפרסום שהופיע היום באחד מכלי התקשורת, ולפיו הושמעו כביכול איומים על אחד מהבעלים של הקבוצה רענן כץ ונציגו בישראל צביקה קציר, שבאו לכאורה מצידם של אוהדים של המועדון.

"אם וככל שהושמעו איומים מסוג זה - הרי שהם בהחלט לא היו על דעת המועדון או מי מטעמו", נמסר בהודעה שהוציא מועדון הכדורסל. "מכבי תל אביב מגנה כל גילויי אלימות, מכל מין וסוג שהוא ובכלל זה גילויי אלימות מילולית. בפרט מגנה המועדון כל גילוי אלימות הקשור למועדון, לאוהדיו ולבעלי המניות שלו. איומים אלו אינם מאפיינים את אוהדי הקבוצה.

"גם בשעה שקיימות מחלוקות, רענן כץ הוא אדם מכובד, בעל מניות במועדון, איש כדורסל ותיק, שמועדון מכבי ת"א יקר לליבו. את המחלוקות יש להסדיר אך ורק בדרכים לגיטימיות ובוודאי לא בדרכי אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully