וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחיאל צגאי ייבחן בנתניה, עשוי להצטרף

2.8.2009 / 14:15

הקשר פנה למועדון מיוזמתו, לעזריה אין בינתיים אישור להחתים שחקנים נוספים. בקבוצה שקלו לפנות לשוער שביט אלימלך

הקשר יחיאל צגאי יצטרף היום (ראשון) לאימוני מכבי נתניה ועשוי לחתום בקבוצה. צגאי פנה בימים האחרונים להנהלת המועדון וביקש לצרפו לאימונים, זאת לאחר שבתחילת העונה המשא ומתן לצירופו פוצץ.

המאמן נתי עזריה נתן אור ירוק לצרף את השחקן, ואם ירשים ייתכן שיוחתם, בכפוף למגבלות התקציביות כמובן. בנתניה אמרו היום כי לעזריה אין בינתיים אישור להחתים שחקנים נוספים, בגלל הקשיים הכלכליים. בינתיים, הזר היחיד שמקומו מובטח הוא אובודו אוקוצ'ה, משום שסוכניו של ביוואן פרנסמן מחפשים לו קבוצה באירופה.

המאמן מעוניין להביא שוער מנוסה יותר לקבוצה במקומו של דניאל ליפשיץ, שיישאר במצב כזה שוער מחליף, אלא שהתקציב בינתיים אינו מאפשר לו לעשות זאת. בקבוצה שקלו לפנות לשוער שביט אלימלך, שכבר פרש מכדורגל, אבל הסיכויים שיצטרף נמוכים בשלב זה.

עדיין לא ברור האם הקשר שניר גואטה, שלא הגיע למשחק בבלומפילד, יישאר בקבוצה. מי ששוחרר הוא השוער דורון רוזנקביץ', איתו הגיעה הנהלת הקבוצה להבנות לגבי העזיבה. מנתניה נמסר בתגובה: "המועדון מאחל לשוער הצלחה בכל קבוצה אשר בה יבחר לשחק".

אוהידי נתניה דורשים הבהרות מההנהלה

עזריה זכה במהלך השבוע לשיחות רבות מאוהדי הקבוצה שמעריכים את עבודתו בנתניה, למרות התנאים הקשים. שחקנים בנתניה הצטרפו לקריאות התמיכה ואמרו: "מדהים שעזריה מסכים לעבוד בתנאים הללו. אם נצליח להשתחרר העונה ממאבקי התחתית, זאת תהיה הצלחה".

עם זאת, מספר מצומצם של אוהדים, הגיעו היום למשרדי המועדון וביקשו הבהרות בנוגע למצבה של הקבוצה. אותם אוהדים דרשו לחזק את הקבוצה באופן מיידי "ולהחזיר את כבודה", כהגדרתם, אחרת לא יגיעו למשחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully