וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל ת"א: "שכטר ודה סילבה ביזו את המועדון"

במועדון זועמים על השניים. הברזילאי יכלל בסגל לבני יהודה (18:00, 5+ לייב), שכטר בחוץ. 5 שחקנים נוספים יועמדו לדין

פרשת הבחורה ושחקני הפועל תל אביב ממשיכה עדייו להדהד, מאז יום שישי בבוקר. בלם האדומים דגלאס דה סילבה התראיין ליומון הברזילאי 'או גלובו' שדיווח על הסיפור בהרחבה.

"חברי לקבוצה, איתי שכטר, הגיע למלון עם הבחורה ב-1:30 לפנות בוקר", סיפר דה סילבה, "והלך איתה לחדרו. בינתיים, אנחנו, השחקנים, חגגנו את הניצחון שלנו על גטבורג בלובי עד 3:40, אז עלינו לחדרים. הכול היה חשוך ואני הלכתי לישון, אז הבחורה ראתה אותי והחלה לצרוח. יצרתי קשר במהרה עם מנהלי הקבוצה".

דה סילבה התייחס אחר כך ל-12 השעות שבאו לאחר האירוע בהן היה עצור. "עיכבו אותנו לחקירה, עברנו את כל בדיקות ה-DNA בצורה חיובית. המשטרה לקחה מהמלון את כל הקלטות, בהן רואים שהייתי בחדרי וישנתי. השוטרים התייחסו אלינו בגסות ואמרו שנקבל 3 עד 5 שנים מאסר, אבל אנחנו היינו רגועים כי ידענו שלא עשינו שום דבר".

"אשתי שוהה בברזיל", הוסיף הבלם, "ויש לי שני ילדים, לעולם לא הייתי עושה דבר כזה. החברים שלי לא מאמינים שדבר כזה קורה לי, אבל תודה לאל שמי נוקה".

"הם חייבים להיענש בצורה חמורה"

בהפועל תל אביב מנסים היום (ראשון) להתאושש מהפרשה המביכה בגטבורג שבשבדיה, בה נלקחו לחקירה איתי שכטר ודאגלס דה סילבה, לאחר שבילו בלילה עם בחורה מקומית שהתלוננה במשטרה נגדם. הרגשות בקבוצה מעורבים: מצד אחד, השניים הכתימו את שמו של המועדון בפרשה שתיזכר עוד שנים ועברו עבירת משמעת שגרמה לאלי גוטמן להאדים ממבוכה, מצד שני, השניים זוכו ובהפועל יודעים לספר כי בכל קבוצה דברים מסוג אלה קורים, אלא שפה הפרשה קיבלה מימדים עצומים בגלל תלונתה של הבחורה השבדית.

עד אתמול חבריהם של שכטר ודה סילבה לקבוצה עדיין שמרו על איפוק מסוים, אבל הבוקר כבר אפשר לשמוע את שחקני הפועל כועסים מאוד על ההסתבכות המיותרת של שכטר ודה סילבה: "לשמחת כולנו הם שוחררו אבל הדברים לא יכולים לעבור בשקט. הם חייבים להיענש בצורה חמורה אחרי שהם ביזו את המועדון, ביישו את אלי ואותנו השחקנים". אמר אחד האדומים.

"אני לא הייתי רוצה להיות בנעליים של אלי, הוא לא יוכל להתעלם מהפרשה, אבל עונש חמור מדי יכול לפגוע בשניהם ובקבוצה כולה. בנינו השנה קבוצה מצוינת ובכמה רגעי טמטום הם יכולים להרוס לנו את כל העונה. במקום לחגוג את אחד הניצחונות המרשימים בשנים האחרונות של קבוצה ישראלית בחו"ל, אנחנו צריכים להתעסק בדברים הכי רחוקים מכדורגל. יש הרבה דוגמאות בעולם לפרשות כאלה שגמרו לקבוצות את העונה, אני מקווה שהפרשה הזו לא תרדוף אותנו כל העונה".

בתוך כך, הפועל לא תסתפק רק בלהעמיד את השניים לדין אלא גם עוד חמישה שחקנים שבילו עד השעות הקטנות של הלילה וחזרו למלון לאחר השעה שנקבעה להם. במועדון מדברים היום על קנס בגובה עשרות אלפי שקלים שהשניים יקבלו, אך מקצועית הם לא יפגעו. מה שבטוח לאחר המקרה גוטמן לא יתיר לאף אחד להסתובב מחוץ למלון אם הקבוצה תמשיך את העונה האירופית שלה.

הנהלת הקבוצה הגיעה הערב למשרדי הבקרה התקציבית ברגע האחרון לפני המשחק מול בני יהודה בגביע הטוטו, והעבירה את התקציב לעונה הבאה. גוטמן מתכנן לתת למספר שחקנים לנוח הערב ואם יפתח עם הרכב צעיר במיוחד שיכלול גם את הנבחן החדש עומאר גאריבה. גם הגיאורגי זוראב מנטשאשווילי יפתח בהרכב זאת לאחר שעניין שהותו בארץ הוסדר לפחות על פי הפועל. אגב, שכטר ודה סילבה יהיו בסגל הקבוצה למשחק.

הרכב משוער: ניל אברבנל, עומרי קנדה, יהודה חוטה, עומאר גאריבה, גל שיש, זוראב מנטשאשווילי, רועי גורדנה, מיכאל זנדברג, ערן זהבי, ויקטור מרעי, מהראן ללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully