וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: וככה פתאום, הכל נפתח מחדש

2.8.2009 / 11:12

הפסד שלישי של היאנקיז בשיקגו, ניצחון נוסף של בוסטון בבולטימור, הפער רק חצי משחק. יום גדול למק'קאצ'ן והולידיי

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

שיקגו וייט סוקס - ניו יורק יאנקיז 4:14
טמפה ביי - קנזס סיטי 1:7
קליבלנד - דטרויט 4:3
בולטימור - בוסטון 4:0
מינסוטה - לוס אנג'לס איינג'לס 11:6
טקסס - סיאטל 7:2
אוקלנד - טורונטו 6:5

NL:

אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:4
פיטסבורג - וושינגטון 6:11
פלורידה - שיקגו קאבס 9:8
סינסינטי - קולורדו 6:2
ניו יורק מטס - אריזונה 6:9
סט. לואיס - יוסטון 1:3
סן פרנסיסקו - פילדלפיה 0:2
סן דייגו - מילווקי 2:4

כמה פרוספקטים תקבלו על מק'קאצ'ן?

AL: איי ג'יי בארנט והיאנקיז שוב חטפו חזק בשיקגו, הוייט סוקס הביסו את ניו יורק 4:14, ובוסטון ניצלה זאת כדי להתקרב כדי חצי משחק מהפסים. ג'וש בקט הגיש שבעה אינינגים וקטל חמישה חובטים בסטרייקאאוט, הרד סוקס ניצחו בבולטימור 0:4. בכורה לויקטור מרטינז בגרביים, כשההספק שלו היה חבטה, הכנסת ריצה וריצה אחת. הצלע השלישית במאבק במזרח, טמפה ביי, גברה על קנזס סיטי 1:7 ורחוקה חמישה משחקים מניו יורק.

ג'ו סונדרס ממשיך להיות קומסי קומסה, אבל ההתקפה של לוס אנג'לס איינג'לס העניקה לו ניצחון במינסוטה, 6:11. טקסס הפסידה לסיאטל 7:2, והפער בראש המערב גדל לארבעה משחקים. שבעה וארבעה לפליקס הרננדז, שבניצחונו ה-12 העונה ממשיך לרוץ לסיי יאנג. טורונטו ניצחה באוקלנד 5:6 ודטרויט הצליחה לגבור בקושי על קליבלנד 3:4, כדי לשמר את פער שני המשחקים מהוייט סוקס בראש בית המרכז.

NL: החטיבה הזו סיפקה את מרבית הכוכבים של הלילה. הכוכב הגדול ביותר היה אנדרו מק'קאצ'ן, הפרוספקט התותח של פיטסבורג, שירה לשלושה הומרים ב-6:11 על וושינגטון. על פי דיווחים, הפייראטס עומדים למכור אותו בשלוש השנים הקרובות תמורת שקית בוטנים וזוג כרטיסים להצגה. מאט הולידיי ממשיך במפגני הכוח שלו בסט. לואיס, ועם שני הומרים עשה את ההבדל ב-1:3 של הקרדינלס על יוסטון. תשעה אינינגים וחמש קטילות של כריס קרפנטר, ששוטח טענותיו לסיי יאנג.

אלא שלא יהיה קל לנגר לקבל את התואר, משום שהסיי יאנג המכהן, טים לינסקאם מסן פרנסיסקו, לא יוותר עליו בקלות. לינסקאם קצר שמונה חובטים בשמונה אינינגים, ניצח לבד את פילדלפיה 0:2 והשיג ניצחון מספר 12 העונה, כשה-ERA שלו יורד ל-2.18. אטלנטה ניצחה את לוס אנג'לס דודג'רס 3:4, קולורדו עברה את סינסינטי 2:6 המטס גברו על אריזונה 6:9 וסן דייגו ממשיכה להטביע את מילווקי השוקעת 2:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully