וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אופס, עוד תפנית בעלילה

2.8.2009 / 0:50

אחרי שברט פארב כבר ירד ממינסוטה, נפצע טרוואריס ג'קסון ועלול להיעדר לפרק זמן ארוך. שיחת טלפון בדרך למס' 4?

אחרי קיץ סוער, פתחה בסוף השבוע, כמו כל קבוצות ה-NFL, מינסוטה וייקינגס את מחנה האימונים שלה. הויקינגים קיוו שאחרי שהסתיים מחול השדים סביב ברט פארב, הם יוכלו לחזור ולהתרכז בבניית הקבוצה סביב הקוורטרבק הנוכחי שלהם טרוואריס ג'קסון.

אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד, ויום אחד בלבד עבר, כשג'קסון נפצע בברכו. חומרת הפציעה ברצועות עדיין לא ידועה, והשחקן יעבור בדיקת MRI כדי לקבוע האם מדובר במשהו שישבית אותו לכל אורך העונה (מה שמאוד נפוץ בפציעות מסוג זה), או שזה עניין של מספר שבועות. בכל מקרה, את משחקי טרום העונה הוא כנראה יחמיץ.

סייג' רוזנפלס, מחליפו של ג'קסון, יקודם, לפחות כרגע, להיות הפותח, אולם סביר להניח שבראד צ'ילדרס לא סומך על הפקדת הקבוצה בידיו. בחוץ מסתובבים שני שמות חמים, ששמם נקשר במינסוטה עוד קודם: מייקל ויק ו... ברט פארב. נכון לעכשיו אין דיווחים מהכיוון, אולם סביר להניח שיהיו התפתחויות בהמשך. בכל מקרה, ויק, כזכור, לא יכול לשחק עד המחזור השישי של העונה. רק לפני שלושה ימים הצהיר השחקן כי מינסוטה ירדה ממנו ואינה מעוניינת להחתימו.

שמו של ויק, אגב, עלה בהקשר של ניו אינגלנד פטריוטס, אולם נראה שמדובר בלא יותר מספקולציה. בעלי הפאטס, רוברט קראפט, התייחס לעניין: "יש לנו את הקוורטרבק מספר 1. למה שנרצה להוריד את בריידי מהמגרש בשביל מהלך פה ומהלך שם? זו שאלה תאורטית בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully