וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "גם למחליפים יש מה למכור"

מאמן מכבי חיפה התייחס לבוקולי וארבייטמן, שכיכבו בניצחון על מכבי פ"ת. מימון: "הראש באקטובה". רוני לוי: "האנרגיה טובה"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

כשהראש מרוכז כל כולו במשחק הגומלין מול אקטובה הקזחית ביום שלישי במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, אליו כבר נמכרו 5,000 כרטיסים והציפייה היא לאיצטדיון מלא, עלתה הערב (שבת) מכבי חיפה למחזור הפתיחה של גביע הטוטו וגברה 0:1 על מכבי פתח תקוה של רוני לוי, מאמנה לשעבר. האלופה הופיעה עם הרכב משני והעניקה מנוחה לשחקנים הבכירים, וכך קיבלה איתות מגוסטבו בוקולי ושלומי ארבייטמן, כשהראשון הצטיין בקישור והשני הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-47.

בחיפה מחכים ליום שלישי

מאמן האלופה אלישע לוי היה מרוצה מהיכולת של שחקניו: "אנחנו כמכבי חיפה תמיד רוצים לנצח. ברור שהמשחק ביום שלישי יותר חשוב, אבל עשינו הכל כדי לנצח וראינו שלשחקנים שלא תמיד פותחים בהרכב יש מה למכור. גוסטבו תמיד נמצא איתנו ונותן את המקסימום בכל פעם שהוא על המגרש.

אלישע לוי המשיך והתייחס גם לשלומי ארבייטמן, שכבש פעמיים במשחקים מול גלנטורן ועשה את העבודה גם הפעם: "במועדון כמו שלנו, כשהעומס מתחיל לגדול, כל אחד צריך לדעת לנצל את ההזדמנויות. ארבייטמן באמת נכנס בכל משחק ונותן גול, וכשיהיה משחק מתאים עבורו הוא יפתח בהרכב ונקווה שגם אז יכבוש.

השוער אמיר אדיר, שקיבל הזדמנות בין הקורות במקום ניר דוידוביץ', אמר לאחר המשחק: "היה טוב לחזור לשחק 90 דקות. הייתה לי עבודה והיה משחק טוב. הראש שלנו ביום שלישי ואני מאמין שנעבור".

שי מימון: "היה משחק טוב, וחושב שלא ספגנו. תמיד יש לחץ במכבי חיפה, אבל אנחנו באים מוכנים לכל משחק. נקווה שנקבל דחיפה מהקהל ונעבור את המשחק מול אקטובה על הצד הטוב ביותר. אני מאמין שאני מתאים להיות שחקן הרכב במכבי חיפה, אבל ימים יגידו".

גם רוני לוי, למרות ההפסד, היה מרוצה ממה שראה משחקני מכבי פתח תקוה: "הגענו למצבים טובים שלא ניצלנו אותם, אנחנו עדיין בשלב ההכנות. באנו מאוד רציניים והמשחק היה חשוב לנו מאוד, אבל מכבי חיפה בבית שלה זה לא משחק קל. יש לנו קבוצה עם חבר'ה צעירים ואנרגיה מאוד חיובית. כמובן שיש עוד הרבה מה להשתפר, אבל האנרגיה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully