וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "הכל יצא מפרופורציות"

דגלאס דה סילבה ואיתי שכטר חזרו לישראל לאחר שעוכבו לחקירה בשבדיה בפרשת האונס. החלוץ הסכים להתייחס בקצרה לתקרית. השניים צפויים לקנס כספי

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אחרי יום סוער במיוחד, נחתו בצהריים (שבת) דגלאס דה סילבה ואיתי שכטר בישראל. השניים נחתו 24 שעות לאחר שחזרו חבריהם משבדיה, שם ניצחה הפועל תל אביב 1:3 את גטבורג במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. כזכור, השניים עוכבו לחקירה ביום שישי בבוקר, לאחר שצעירה מקומית הגישה תלונה על אונס. השניים שהו בבית המעצר ונחקרו בפרשה. לאחר מכן, החליט התובע לשחרר את השניים מכיוון שנמצאו סתירות בעדות המתלוננת, ככל הנראה נערת ליווי. גם איש ביטחון שבדי העיד לטובת השניים.

השניים סירבו לשתף פעולה עם כלי התקשורת הרבים, שהגיעו לשדה התעופה. שכטר הסכים רק לומר: "הכל יצא מפרופורציות. אנחנו שמחים שהגענו לארץ, אין כמו ארץ הקודש".

מוקדם יותר הבוקר קיים מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, אסיפה עם השחקנים בה אמר להם כי הוא מאוד מאוכזב מההתנהגות של שכטר ודה סילבה, אבל יתעסק בנושא רק לאחר שובם של השניים. שכטר ודה סילבה ייכללו בסגל למשחק מחר (ראשון, 18:00) בגביע הטוטו נגד בני יהודה. יחד עם זאת, השניים יעמדו לוועדת משמעת וצפויים לספוג קנס כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully