וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יש לי יום יום חג

1.8.2009 / 12:57

קליף לי נצץ בבכורה בפילדלפיה וניצח את סן פרנסיסקו 1:5. מאט הולידיי סחף את סט. לואיס לניצחון 3:4 על יוסטון

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

קליבלנד - דטרויט 5:6
בולטימור - בוסטון 6:5
טמפה ביי - קנזס סיטי 2:8
טקסס - סיאטל 4:5
מינסוטה - לוס אנג'לס איינג'לס 11:5
שיקגו וייט סוקס - ניו יורק יאנקיז 5:10
אוקלנד - טורונטו 5:8

NL:

סן פרנסיסקו - פילדלפיה 5:1
פיטסבורג - וושינגטון 4:5
פלורידה - שיקגו קאבס 2:5
סינסינטי - קולורדו 5:3
ניו יורק מטס - אריזונה 3:2
אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 5:0
סט. לואיס - יוסטון 3:4
סן דייגו - מילווקי 7:11

הוייט סוקס שואבים עידוד

AL: לאחר הטרייד הגדול שצירף אליה את ג'ייק פיבי, שיקגו וייט סוקס חבטה בניו יורק יאנקיז, וקצרה ניצחון שני בסדרה על הפסים - 5:10. הניצחון של שיקגו אפשר לבוסטון לצמק את הפער בראש בית המזרח למשחק וחצי בלבד, כשהרד סוקס הצליחו לצאת עם W ב-5:6 בבולטימור. טמפה ביי עברה את קנזס סיטי 2:8.

האיינג'לס מצאו את המחבטים באינינג ה-11, שמו שש ריצות על הלוח וניצחו במינסוטה 5:11. טקסס שמרה על פער סביר מאנהיים עם ניצחון 4:5 על סיאטל, קליבלנד, מרוששת משחקנים, גברה על דטרויט 5:6 והפכה את בית המרכז למעניין ביותר, כששיקגו ומינסוטה נמצאות רק שני משחקים מאחורי הטייגרס. אוקלנד עברה את טורונטו החלשה 5:8.

NL: לזה בדיוק התכוונו בפילדלפיה כשלקחו את קליף לי מקליבלנד. במשך שישה אינינגים שמר הסיי יאנג על משחק נטול חבטות, ולמרות שבהמשך רשם ריצת חובה, היכה האס של הפיליז שוק על ירך (כדבריו של מורנו ורבנו משה גרטל) את סן פרנסיסקו. האלופה ניצחה 1:5, לי סגר משחק של תשעה אינינגים וששה סטרייקאאוטים. מגיש אחר שחזר לפורמה הוא ג'ייסון שמידט מלוס אנג'לס דודג'רס, שעם שישה ושלושה השבית את קבוצתו הראשונה בקריירה, אטלנטה, 0:5.

שוב חילופי שלטון בבית המרכז. משחק של ארבע חבטות של מאט הולידיי עזר לסט. לואיס לעבור את יוסטון 3:4. הקרדינלס החליפו מקומות עם המוליכה עד אתמול, שיקגו קאבס, שהפסידה במיאמי לפלורידה 5:2. מילווקי לא מצליחה לצבור קצב ונוצחה בסן דייגו 11:7. אריזונה עברה ב"סיטי פילד" את המטס 2:3, פיטסבורג הכניעה את וושינגטון 4:5 וקולורדו ניצחה בסינסינטי 3:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully