וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל ת"א: ישחקו הילדים לפנינו

הראש של שתי הקבוצות באירופה, המאמנים יעניקו מנוחה לשחקני ההרכב והזדמנות לשחקני ספסל ונוער

אחרי שכבר עברה חמישה משחקים רשמיים במסגרת מוקדמות הליגה האירופאית, תפתח מחר בני יהודה בצורה רשמית גם העונה הישראלית במשחק גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב (ראשון, 18:00, ערוץ 5+ לייב)

המאמן גיא לוזון החליט לתת מנוחה למרבית שחקני ההרכב הראשון וזאת משום שהקבוצה תמריא כבר ביום שלישי למשחק הגומלין נגד פאסוס דה פריירה, שייערך ביום חמישי בפורטוגל.

לוזון מתכוון לפתוח בהרכב עם כל שחקני הספסל ועוד מספר שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון, ביניהם בן צעירי ה-17, אחיו של לירוי צעירי, שצפוי פתוח בעמדת המגן השמאלי. בנוסף לכך צפוי לוזון לשלב מחר לראשונה גם את קשר הרכש הקרואטי סניסה ליניץ', שצפוי לערוך בכורה במדים הזהובים.

לקראת המשחק אמר המאמן: "אין לנו את הפריבילגיה לתת לשחקני ההרכב לשחק פעמיים בשבוע. הסגל שלנו לא מספיק רחב והאמת היא שזה נהוג בכל העולם שיש רוטציה. צריך לזכור ששחקני ההרכב הראשון הספיקו לשחק חמישה משחקים כאשר אנחנו עדיין נמצאים בשלבים מאוד מוקדמים של העונה. לצערנו אנחנו לא יכולים לפתוח עם ההרכב החזק ביותר בכל המשחקים".

הרכב משוער: רן קדוש, איציק עזוז, ניצן אהרונוביץ', אביב חדד, בן צעירי, טל משען, עוז ראלי, ג'ורג' אמסיס, עומרי אפק, משה ביטון, מוחמד חטארי

בלם גנאי הגיע למבחנים בהפועל ת"א

עומאר גריבה הגנאי נחת הבוקר (שבת) בישראל והחל להיבחן בשורות הפועל תל אביב. הבלם בן ה-19, שחקנה של קבוצת אשגולד, המסוגל לשחק גם כקשר אחורי, ינסה להרשים את אלי גוטמן ולהצטרף לאדומים. המשמעות היא שבמועדון בעצם ויתרו על שירותיו של ביוואן פרנסמן, לאחר ששותף במשחק הליגה האירופית של מכבי נתניה ולא יוכל לשחק עם הפועל באירופה העונה.

לאחר היום הסוער, חזרו הבוקר האדומים לאימונים במתחם וולפסון לקראת משחק גביע הטוטו נגד בני יהודה (ראשון, 18:00). דגלאס דה סילבה ואיתי שכטר, שנעצרו אתמול בשבדיה ונחקרו לאורך מספר שעות, ינחתו לקראת הצהריים. השניים צפויים להיכלל בסגל למשחק גביע הטוטו. מי שיקבלו מנוחה הם וואליד באדיר, ביברס נאתכו, גיל ורמוט, סמואל יבואה ודדי בן דיין, שלא יהיו בסגל.

עוד לפני שיצאה הקבוצה לאימון, ערך גוטמן אסיפה עם השחקנים בה אמר להם כי הוא מאוד מאוכזב מההתנהגות של שכטר ודה סילבה, אבל יתעסק בנושא רק לאחר שובם של השניים. "יש לנו משחק חשוב מחר ואני רוצה את כל הרצינות בו. מי שחושב שהמשימה נגד גטבורג הושלמה, טועה. עברנו רק מחצית הדרך. ביום חמישי, נשלים את המשימה".

הרכב משוער: ניל אברבנל, עומרי קנדה, יהודה חוטה, עומאר גריבה, גל שיש, זוראב מנטשאשווילי, פיליפ אבו מאנה, אופיר עמרם, מיכאל זנדברג, מהראן לאלה, ערן זהבי.

* בתוך כך, התקשורת הגרמנית מפרסמת כי ורדר ברמן, מחזיקת הגביע הגרמני, תגיע לישראל למשחקי ידידות למען השלום ותתמודד מול הפועל תל אביב ומול נבחרת פלסטין, במשחק שייערך ברמאללה. את המהלך, על פי הפרסום, יזם מנג'ר העבר של ברמן, וויל למקה, שמשמש כיום כיועץ למען ספורט ושלום באו"ם.

עדכון ראשון: 1.8, 9:21
עדכון אחרון: 2.8, 13:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully