וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פיבי לוייט סוקס, ויקטור מרטינז לבוסטון

1.8.2009 / 0:52

האס הפצוע של הפאדרס, שסירב מוקדם יותר העונה לעבור לקבוצה משיקגו, הסכים הפעם. קליבלנד ממשיכה להשיל עודפים

לילה גדוש בטריידים עבר על ה-MLB, כששתי ההעברות העיקריות שנסגרו היו של התופס/בסיס ראשון ויקטור מרטינז, שעבר מקליבלנד לבוסטון, ושל המגיש ג'ייק פיבי, שמגיע מסן דייגו לשיקגו וייט סוקס. גם דטרויט ומינסוטה ביצעו מהלכים, יממה לפני הדד-ליין לסיום הטריידים.

הטרייד הגדול ביותר היה של פיבי, זוכה הסיי יאנג של 2007. בסוף מאי לא הסכים המגיש, שיש לו זכות וטו על טריידים, לעבור לשיקגו וייט סוקס, וב-13 ביוני נכנס לרשימת הפצועים, כשמאז הוא לא משחק. המגיש, שצפוי להגיש רק בתחילת ספטמבר, הסכים לבסוף להסיר את זכות הוטו, ושיקגו צירפה אותו לשורותיה תמורת ארבעה מגישים, בהם קלייטון ריצ'רד שהפך לשחקן קבוע ברוטציה. הגרביים חושבים על הפלייאוף, אבל לא שילמו מחיר כל כך גבוה רק בשביל העונה הנוכחית - חוזהו של השחקן מסתיים ב-2012 עם אופציה להארכה.

בוסטון הבינה שהיא צריכה לחזק את ההתקפה, והביאה מקליבלנד את ויקטור מרטינז, שיכול לשחק כתופס ובבסיס ראשון. מרטינז, אחד התופסים ההתקפיים הטובים ביותר בליגה, יגיע לרד סוקס תמורת שלושה מגישים, בהם גם ג'סטין מאסטרסון הצעיר, שנחשב לבעל סטאף מחשמל. הוא קיבל את ההחלטה בדמעות: "קשה לי, זה הבית שלי", אמר, "אני כבר לא אינדיאני". יחד עם וי-מארט יגיע לבוסטון קייסי קוצ'מן, בעבר הלא רחוק פרוספקט מבטיח בבסיס הראשון באנהיים. קוצ'מן, שעבר לאטלנטה בשנה שעברה בטרייד על מארק טשיירה, יחליף את אדם לה רוש, שהגיע מפיטסבורג רק לפני שבוע וחוזר לברייבס, הקבוצה בה החל את הקריירה במייג'ורס. האינדיאנס העבירו מוקדם יותר השבוע את האס שלהם קליף לי לפילדלפיה.

טריידים נוספים על הדדליין: דטרויט העבירה לשורותיה את המגיש ג'רוד וושבורן, כשהיא שולחת לסיאטל שני מגישים צעירים. מינסוטה צירפה את השורטסטופ אורלנדו קבררה, שיבוא מאוקלנד תמורת הפרוספקט הצעיר טיילר ליידנדורף. היאנקיז העבירו את ג'רי היירסטון, שמגיע מסינסינטי וימלא בשדה החיצוני את מקומו של ברט גארדנר הפצוע. הרדס עשו גם חילוף בעמדת הבסיס השלישי, כששלחו לטורונטו את אדווין אנקרנסיון וקיבלו במקומו את סקוט רולן. וושינגטון שלחה לפלורידה את שחקן הבסיס הראשון ניק ג'ונסון, וקיבלה במקומו את המגיש ארון תומפסון.

ולמשהו קצת שונה: לאחר ששמם של דייויד אורטיז ומני רמירז עלה ברשימת נוטלי הסמים של 2003, אמר ברונסון ארויו, המגיש של סינסינטי ששיחק אז ברד סוקס, ל"בוסטון הראלד", כי לא יתפלא אם גם שמו נמצא ברשימה. "אז לא היו תקנות ולא בדקו אותנו. היום בודקים הכל, אבל מי יודע מה לקחנו אז", אמר בכנות.

ובתוך כל אלה, רוי האלאדיי נשאר בטורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully