וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא יהיה חכם להגיד עכשיו מה היה"

הפועל ת"א נחתה בצל החשדות לגבי דה סילבה ושכטר. באדיר: "הרגשה לא נעימה". מנטשאשווילי עוכב בשדה התעופה

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

"הראש שלנו רק בכדורגל"

הפועל תל אביב נחתה היום (שישי) בארץ אחרי הניצחון על גטבורג (1:3), שנשכח בצל פרשיית החשדות לניסיון לאונס נגד שחקני הקבוצה, דגלאס דה סילבה ואיתי שכטר. כידוע, השניים שוחררו בסופו של דבר ויצטרפו לחבריהם ביום שבת.

עם הנחיתה אמר מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, כי "אחרי המשחק כולם אכלו ארוחת ערב. השחקנים ביקשו לצאת ואחרי התייעצות אישרתי להם לצאת, כששם מבחינתי נגמר הסיפור. את יתר הפרטים אני לא יודע, אני לא חושב שזה יהיה חכם להגיד עכשיו מה היה".

וואליד באדיר: "אני מתעסק רק בכדורגל. היה לנו משחק טוב. מצד שני, המצב לא נעים ששני חברים לא חזרו איתנו היום, בינתיים אנחנו לא יודעים שום דבר ומחכים לראות מה קורה איתם. ביקשנו מהמאמן לצאת עד 2:00 בלילה וזו השעה שחזרנו למלון. חשבנו רק על המשחק, זה מאכזב שאנחנו חוזרים לארץ וצריכים לדבר על דברים אחרים. נקווה שיהיה בסדר, הראש כבר באימון מחר. יש לנו סגל טוב ולמרות ששניהם חשובים, נקווה להסתדר בלעדיהם".

ביברס נאתכו: "לא אדבר על התקרית. האמנו בעצמנו, באנו לשחק את המשחק שלנו. במחצית השנייה עשינו את שלנו עם שלושת השערים. אחרי המשחק שמחנו מאוד, עכשיו אנחנו עם הפנים לשבוע הבא. הראש שלנו רק בכדורגל".

גיל ורמוט: "אנחנו מדברים רק על כדורגל, אני לא מעוניין להגיב על התקרית. שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד, נצטרך להשלים את המשימה ביום חמישי".

אם לא די בצרות של הפועל תל אביב, הקשר הגיאורגי, זוראב מנטאשווילי, עוכב בשדה התעופה בבן גוריון מאחר והאדומים הוציאו לו ויזת תייר ולא ויזת עבודה, למרות שהוא חתום על חוזה. בסופו של דבר הגאורגי קיבל אישור כניסה לארץ בערבות אישית, אבל אם בהפועל תל אביב לא יסדירו עבורו את המסמכים הדרושים עד ליום ראשון, הוא יגורש לגאורגיה.

בהפועל תל אביב טוענים כי הויזה של השחקן נמצאת בשבדיה אצל מורדי דדון, מנהל הקבוצה, שנשאר עם שכטר ודה סילבה. בקבוצה ינסו להעביר את צילום הויזה דרך פקס ובכך לסיים את הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully