וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה עשוי להחתים שוער במקום ליפשיץ

31.7.2009 / 11:02

ללא קשר להופעה אתמול, בנתניה מחפשים שוער אחר. יאמר הופתע: חמו, שתורם למועדון, הגיע לתמוך בקבוצה ללא ידיעתו

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

במכבי נתניה הופתעו אתמול כשגילו כי אביה של ליזה יאמר, איש העסקים סלבה ברשט, הגיע אתמול (חמישי) למשחק מול גלאטסראיי על מנת לתמוך בקבוצה. במועדון סיפרו כי ברשט, שתרם בעבר כסף למחלקת הנוער של המועדון לטובת הצלחת חתנו, לא מגיע בקביעות למשחקי הקבוצה ונראה כי הגעתו נועדה לחזק את הבעלים שספג ביקורת לא קלה על שהותו בגרמניה.

יאמר הודיע אתמול לראשי הקבוצה כי לא יוכל להגיע למשחק בשל העובדה שעליו לקיים שתי פגישות עסקים דחופות בפרנקפורט בנוגע לחברות חדשות שאליהן נכנס כשותף. הבעלים עצמו ספג על כך ביקורת גם מצד עובדים במועדון שאמרו אתמול: "היינו בטוחים שהוא ייכנס פתאום ויודיע שהגיע. הופתענו מאוד שזה לא קרה".

כמה אוהדים קראו בסיום ליאמר לעזוב, אך הבעלים מוכן לעזוב תמורת 2.5 מליון דולר, שכוללים בין היתר את ההכנסות ממכירת זאב חיימוביץ' (כ-400 אלף דולר), איתי שכטר (חצי מליון דולר), ביבאן פרנסמן שעתיד לעזוב ויתרת הסכום עבור השקעתו בעבר.

בנתניה יבדקו מדוע הקשר שניר גואטה והחלוץ אלון וייסברג לא הגיעו לצפות במשחק, לאחר שלא נכללו בסגל. ייתכן שהשניים יבקשו לעזוב. בלי קשר לספיגת ארבעת השערים אתמול, המאמן נתי עזריה עשוי להחליף את השוער דניאל ליפשיץ בשוער מנוסה יותר. גורם בנתניה אמר הבוקר: "ברור שיש לנו בעיה בעמדה הזאת, אך אין החלטה סופית".

לאחר המשחק נכנס השוער לירן שטראובר, שצפה במחצית השניה, לחדר ההלבשה של הקבוצה ועודד את השוער. לטענת שחקנים שטראובר אמר לו כי אינו אשם בשלושת השערים שספג במחצית השניה וניסה לעודד את רוחו. שחקנים בקבוצה שהודו אתמול כי השער השני "שבר אותם", טוענים הבוקר כי ייתכן שהיו צריכים לשנות את סגנון המשחק במחצית השניה.

עזריה אמר לשחקניו בהפסקה כי המטרה במחצית השניה היא לא לספוג, אבל ביקש מהם לנסות ולהפתיע עם שער יתרון נוסף. בסיום המשחק ניגש המאמן לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים והודה להם. שחקנים בקבוצה אמרו: "נתי מאמן מצוין. הוא הוציא את המקסימום שהיה יכול מהשחקנים שעמדו לרשותו. חבל שיאמר לא משקיע יותר בקבוצה".

אוהדי הקבוצה הפתיעו את השחקנים אתמול כשחיכו להם ליד האוטובוס ושרו שירי עידוד. השחקנים הודו לאוהדים שאמרו להם: "עדיף לראות חבורה של שחקנים צעירים ולוחמים מובסים, מאשר חבורה של שחקנים שאין לנו זהות איתם מפסידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully