וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גם אורטיז ורמירז נטלו סמים אסורים ב-2003

30.7.2009 / 19:35

שמות השניים, שזכו בצוותא באליפויות עם בוסטון ב-2004 וב-2007, נמצאים בדו"ח שכולל גם את רודריגז ובארי בונדס

לאחר שמוקדם יותר השנה נתפס מני רמירז על שימוש בסמים, נשאל דייויד אורטיז, חברו לשעבר בבוסטון רד סוקס, על הסוגיה. על הדרך, "נרמז" לו כי גם הוא חשוד, בשל הירידה החדה ביכולתו. "רק בגלל שאחרים עשו את זה לא אומר שגם אני", השיב בזעם אורטיז ל-CBS. ובכן, כנראה שהוא לא בדיוק אמר את האמת, לפחות לא לפי ההדלפה החדשה מתוצאות בדיקות הסמים של 2003, אותו דו"ח שהפליל את אלכס רודריגז.

הדו"ח המפורסם מ-2003, שאילץ את רודריגז להודות לפני פתיחת העונה שאכן השתמש בסמים אסורים, חשף את שמותיהם של אורטיז ושל רמירז. כך דיווח היום מקור ל"ניו יורק טיימס". אורטיז ורמירז היו שותפים בכירים להגעה של הרד סוקס לגמר ה-AL באותה עונה, ולזכיה בוורלד סירייס ב-2004 וב-2007. תגובתו של אורטיז הייתה לקונית והעידה שיש דברים בגו: "אין לי מה לומר, אני לא מדבר על אף אחד".

עד כה חשף הדו"ח, הכולל בתוכו יותר ממאה שמות, חמישה שחקנים נוספים שתוצאותיהם היו חיוביות מלבד רמירז ואורטיז: רודריגז, בארי בונדס, סמי סוסה, ג'ייסון גרימסלי ודייויד סגי. סקוט בוראס, סוכנו של רמירז, סירב להגיב לידיעה. 2003 הייתה השנה הראשונה שבה נערכו בדיקות סמים בבייסבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully