וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ חושב גבוה

הבעלים של הפועל חיפה היה מרוצה ממחנה האימון ונשמע בטוח: "נתמודד על מקומות 3-5". דורה עדיין לא מוותר על אוקוצ'ה

הפועל חיפה שבה היום (חמישי) בבוקר ארצה ממחנה האימון שערכה. הבעלים של הקבוצה יואב כץ נשמע מרוצה ובטוח מאוד אחריו: "אנחנו מתכוונים להתמודד על מקומות 3-5", אמר בביטחון. "היה לנו מחנה אימון מצוין. אני שבע רצון מאיך שהקבוצה נראית ומן ההתקדמות של השחקנים. אני מאמין שתהיה לנו עונה מצוינת ואני מקווה שאוהדים שלנו יגיעו למגרשים לעודד ולדחוף אותנו".

הבעלים העביר היום את תקציב הקבוצה בבקרה ללא שום קשיים מיוחדים, כאשר תקציבה של חיפה ללא שני זרים עומד כרגע על כ-11 מיליון שקלים.

פרשת אבודו אוקוצ'ה מסרבת להיגמר. בשבוע שעבר חתם החלוץ לשנתיים נוספות במכבי נתניה, אך היום טען הבעלים כץ כי ישנם סיכויים טובים שאוקוצ'ה ישחק בעונה הבאה במדי האדומים של הקבוצה מהכרמל. כזכור, אוקוצ'ה היה אמור לצאת עם חיפה למחנה האימונים, אך זמן קצר לפני כן התגלה כי לשחקן חוזה בנתניה. למרות זאת, מאמן חיפה שלומי דורה לא מוותר על שרותיו של השחקן ועושה מאמצים להחתימו בקבוצה.

יחד עם אוקוצ'ה, מועמדים גם החלוץ הברזילאי רוני דה סילבה וליאור אסולין, אך במקרה של שניהם הסיכויים שיוחתמו בקבוצה קטנים מאוד, למרות שבחיפה אומרים כי אסולין העביר מסרים כי הוא מאוד מעוניין לחתום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully