וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ממשיכה להילחם על בסיט

קבוצתו של קוליק הגישה הצעה חדשה לקבוצה של הגנאי, לאחר שזו דחתה את ההצעה המקורית. סכנין תעלה בהרכב חסר בגביע הטוטו

בני סכנין הגישה היום (חמישי) הצעה חדשה לקבוצת קינג פייסל על איברהים בסיט, לאחר שזו דחתה את הצעתה הקודמת ודרשה סכום כסף גבוה יותר מבעבר, שמוערך בעשרות אלפי דולרים. כידוע, באסיט היה אמור להצטרף לסכנין כבר אתמול לאחר שסודר עברו אישור עבודה וויזה שמנעו ממנו להיכנס לארץ לפני כחודש ימים, אך לא עשה זאת מפני שקבוצת האם לא הגיעה לסיכום עם סכנין.

כעת, מקווים בסכנין כי הקבוצה הגנאית תסכים להצעתה החדשה וכך יוכל בסיט לשוב לסגל של ערן קוליק לקראת העונה החדשה. אם תתעקש על סכום גבוה יותר, יירדו בסכנין מאופצית בסיט וינסו להחתים אחד מהנבחנים שצפויים להגיע בשבוע הבא מקבוצת קומוס, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט. יחד איתם, צפויים להגיע עוד שני נבחנים ממזרח אירופה שאמורים להרשים את קוליק להצטרף לכאדו הפצוע ולבלם פטי יא יא שכרגע הזרים היחדים בסגל של סכנין. יחד עם זאת, בסכנין מקווים כי ליאור אסולין יחתום בקבוצה כבר בימים הקרובים וישתייך לסגל הקבוצה לעונה הבאה באופן סופי.

יו"ר סכנין, חסאן אבו סלאח, הגיע הבוקר לבקרה התקציבית של התאחדות והציג ספונסר חדש לקבוצה. תקציב המינימום אושר לסכנין, אך עדיין לא עבר בבקרה. המשמעות היא שמספר פרטים טכניים עדיין מחייבים את הקבוצה באישורים נוספים וסכנין לא תוכל לעלות למשחק הקרוב בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב בסגל מלא, ורק השחקנים מהעונה שעברה ואלה הנבחנים ישותפו. שניים שמלכתחילה לא יוכלו ליטול חלק במשחק הם כאדו ואמיר אבו עראר, שתקציבם לא הועבר בבקרת התקציבים, כמו כן כאדו סוחב פציעה ואבו עראר נמצא באבל לאחר שאביו הלך לעולמו אתמול. הקבוצה כולה, כולל ההנהלה והצוות המקצועי, הדרימו היום עד לכפר ערערה בנגב בכדי לנחמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully