וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגיו של רענן כץ דורשים לדחות את ישיבת ההנהלה

איתן נוח

30.7.2009 / 22:32

דירקטוריון מכבי ת"א ידון בתקציב, אך בגזרת כץ כעסו שלא קיבלו את הנתונים ופנו למזרחי. המועדון: "הישיבה תתקיים כסדרה"

אין רגע של שקט במכבי תל אביב. אחרי קיץ לוהט במיוחד בגזרת ההנהלה, אמור להתכנס מחר (שישי) דירקטוריון הקבוצה לדון באישור תקציב הקבוצה לעונה הקרובה. בימים האחרונים הועבר לכל הנציגים תקציב הקבוצה, אך לנציגיו של רענן כץ הועברו רק הכותרות, בלי פירוט התקציב עצמו. כאשר ביקשו כץ ונציגיו את התקציב המלא והסבר לסיבה מדוע קיבלו רק חלק מן התקציב, הם נתקלו בתשובה שבמידה וברצונם לקבל את התקציב המלא, הם צריכים לחתום על הסכם סודיות.

כעת מבקשים הדירקטורים מטעמו של כץ מיו"ר הדירקטוריון, שמעון מזרחי, לדחות את הדיון בתקציב שנקבע למחר. לדברי שלושת נציגיו של כץ, למרות בקשות חוזרות ונשנות לקבלת פירוט התקציב במלואו, עד לרגע זה לא נמסר לידם נתונים אלה. "ללא הנתונים המלאים והמפורטים של התקציב שאמור להיות נדון מחר, ברור כי לא ניתן לקיים דיון מקצועי ולהגיע להחלטות מוסכמות וענייניות לגבי התקציב", הודיעו נציגיו של כץ.

לעת עתה אף אחד בסביבתו של כץ לא מתכוון לחתום על הסכם הסודיות, אותו דרשו במכבי. נציגי כץ, צביקה קציר, יאיר כץ ועו"ד יעקב לירז, הודיעו הערב כי במידה והישיבה לא תידחה, למרות העובדה שהנתונים עצמם לא נמסרו לידם, אזי "אין כל טעם בהגעתם לישיבה ולפיכך לא יוכלו להשתתף בדיון מחר".

רענן כץ עצמו שוהה בארה"ב והיום בשעות הערב שלושת נציגיו התכנסו כדי לדון בפעולות העתידיות שלהם. נציגו של כץ, עו"ד יעקב לירז, מסר בתגובה: "הם כבר מזמן רצו שנחתום על הסכם סודיות. אנחנו מתנגדים כי הדרישה הזו מנוגדת לחוק. זו גחמה של אנשים שלא מעוגנת בשום מקום. כרגע אנחנו קיבלנו רק כותרות של התקציב, אז אנחנו נשב ונדון מה לעשות, אכן קיים סיכוי שלא נגיע".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "הישיבה נקבעה לפני שבוע, גם על פי בקשתם של נציגי כץ. זה לא נהוג ב-23:00 בלילה, בערב שלפני, להודיע על אי קיומה, לכן הישיבה מחר תתקיים כסדרה. הנתונים המלאים לא נמסרו לנציגי כץ מאחר שהם היחידים שלא חתמו על הצהרת הסודיות".

עדכון ראשון: 16:15
עדכון אחרון: 22:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully