וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת עשויה לעלות עם סגל חלקי לגביע הטוטו

30.7.2009 / 11:28

הבקרה דורשת בטוחות נוספות. אם לא יאושר בראשון הקבוצה תשחק עם זרים ונוער, על פי התקנון. אלעד הפקיד צ'ק דחוי

בקרת התקציבים דורשת מהפועל פתח תקוה לגייס עוד בטוחות על מנת להשלים את תקציב המועדון בעונה הבאה. בעקבות צום ט' באב החל היום (חמישי), הבנקים סגורים ולכן התקציב לא יאושר השבוע. אם המועדון לא יגייס מספיק בטוחות עד יום ראשון, הקבוצה תעלה למשחק מול הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו עם סגל שכולל זרים ונוער, כמתחייב בתקנון.

בינתיים, מתברר כי הבעלים רונן אלעד העביר צ'ק דחוי לסוף העונה על סך מיליון שקל, במטרה לסגור את הפערים. אם במהלך העונה הקבוצה תגייס ספונסרים בהיקף דומה, יוכל אלעד להחליף את הצ'ק בבטוחות אחרות וכך הוא לא ייפרע.

בינתיים, הקשר שגיב כהן והחלוץ אור פיישבין ערכו אתמול בערב אימון מלא, כשגם רפאל מלטינסקי אמור להמשיך להתאמן עם הקבוצה עד שימצא קבוצה אחרת. פיישבין לא הגיע לאימון הבוקר בגלל התחייבויות קודמות לצבא. אחת האפשרויות היא שמלטינסקי יחזור לשחק בברזיל או יושאל לקבוצה בליגה הלאומית. החלוץ עומרי אלמקייס לא ישוחרר, על אף ההערכה הראשונית שהוא נמצא ברשימה יחד עם השלושה.

החלוץ רפי דהן רוצה מאוד לשחק בהפועל פתח תקוה, אך הדברים אינם תלויים במשא ומתן בין הצדדים משום שמדובר בשחקן שמרוויח משכורת מינימום. ההחלטה אם ישחק בקבוצה תלויה במשא ומתן מול הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', שדורש בעלות כמעט מלאה על הכרטיס, בדומה להסכם עם שמעון אבוחצירה. ביום ראשון אמור הנושא להיפתר וכך תיסלל דרכו של החלוץ לקבוצה. החלוץ סיממו ברנטרד ממשיך להיבחן וההחלטה לגביו, כמו ההחלטות לגבי יתר הזרים, תיפול לאחר שצוות המקצועי ייבחן אותו במהלך משחק, וזה יקרה בעוד שלושה ימים מול הפועל באר שבע. הקשר, כזכור, כבר סיכם את תנאיו במועדון וירוויח 60 אלף דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully