וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "כשמחליפים אותך כל הזמן זה פוגע"

30.7.2009 / 13:11

רפאלוב הגיב על החילוף מול אקטובה: "לא עשיתי רע. אני בסה"כ רוצה לשחק". ישראל זגורי קיבל אור ירוק לחפש קבוצה חדשה

"לא צריך להעמיד אותי לוועדת משמעת, לא עשיתי שום דבר רע. גם אני רוצה לתת יותר העונה, אבל כשמחליפים אותך כל הזמן זה פוגע. אני מקווה מאוד שהשנה אוכל להשלים משחקים שלמים. אלישע לוי הפך אותי לשחקן הרכב בחיפה ונתן לי את הכלים להצליח ועל כך אני אסיר תודה", כך הגיב הבוקר (חמישי) קשר מכבי חיפה ליאור רפאלוב, לחילוף שלו מול הקבוצה הקזחית אקטובה, במהלך המחצית השניה.

כזכור, רפאלוב השמיע דברים דומים עוד קודם לכן, לפני המשחק, כשאמר לוואלה! ספורט: "בכל משחק, לא משנה מה תעשה, 50, 60 דקות מקסימום ואתה יוצא החוצה. איך תבוא ככה למשחק? זה גורם שקצת משפיע עליך, לא? זה קרה לי הרבה עם רוני, אבל בעונה שעברה זה קרה לי גם אצל אלישע. הלכתי לדבר איתו. את מה שאמרתי נשאיר בינינו. אבל חשבתי שהוא מוותר עליי בקלות מדי, שזה פוגע לי בביטחון. היה לי קשה עם זה, אבל העונה הוא לקח אותי להרבה שיחות, במשחק האחרון שיחקתי 90 דקות, אני מתקדם".

"לא עשיתי משהו לא בסדר", המשיך רפאלוב הבוקר. "היה לי משחק מצוין מול אקטובה אך הופתעתי מהחילוף. אולי ירדתי קצת באיטיות וזה לא בסדר. אני בסך הכל רוצה לשחק. אנשים רוצים שאהיה יציב יותר. פתחתי אותה בצורה פנטסטית. חבל שלא ראיתם את המשחק מול אקטובה כי היתה לי מחצית ראשונה מדהימה. אני מקווה מאוד לתת תפוקות גבוהות יותר ולהוכיח את עצמי לאורך זמן ולא רק לתקופות".

על היריבה הוסיף הקשר: "היה משחק אטרקטיבי. הם הפתיעו. חשבתי שמדובר בקבוצה פחות טובה ולא יהיה קל בגומלין. המטרה היא להצליח באירופה וזה אומר לעבור את שני הסיבובים הראשונים, כי משם נגיע לליגה האירופית או לבתים באלופות".

הקשר הצעיר, ישראל זגורי, שוחח היום (חמישי) עם המאמן אלישע לוי וביקש להשתחרר לקבוצה בה יוכל לקבל דקות משחק. המאמן נתן לשחקן אור ירוק לחפש לעצמו קבוצה חדשה. זגורי לא מרוצה מכך שלא קיבל הזדמנויות בעונה שעברה ובמהלך טרום העונה, ומעוניין לעזוב.

החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני התאמן הבוקר עם הקבוצה, מאחר שעדיין לא נמצאה לו קבוצה. פנטאני מועמד להצטרף לקבוצת סופרספורט יונייטד מדרום אפריקה. כמה שחקנים טענו שראוי היה לקיים את האימון בשעות הערב לאחר ט' באב, אבל אף אחד מהשחקנים לא התלונן על כך באופן רשמי וכל השחקנים נטלו חלק באימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully