וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תופסים ג'ובה

30.7.2009 / 9:11

ג'ובה צ'מברליין המשתפר הוליך את היאנקיז לניצחון בטמפה ביי, ועם הפסד של בוסטון פתחו הפסים פער של 3.5 משחקים

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - אוקלנד 8:6
טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 6:2
לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 3:9
סיאטל - טורונטו 2:3
בולטימור - קנזס סיטי 3:7
טקסס - דטרויט 13:5
מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 2:3

NL:

שיקגו קאבס - יוסטון 0:12
סן פרנסיסקו - פיטסבורג 0:1
פלורידה - אטלנטה 3:6
סינסינטי - סן דייגו 7:1
מילווקי - וושינגטון 5:7
סט. לואיס - לוס אנג'לס דודג'רס 2:3
אריזונה - פילדלפיה 0:4
ניו יורק מטס - קולורדו (נדחה)

על אלברט תמיד אפשר לסמוך

AL: היאנקיז מפעילים מבערים. שמונה אינינגים כוחניים של ג'ובה צ'מברליין ללא ספיגה העניקו לניו יורק ניצחון 2:6 על טמפה ביי, והפסים כבר במרחק של 3.5 משחקים מבוסטון, שהפסידה לאוקלנד 8:6. דטרויט טבחה בטקסס 5:13, ולוס אנג'לס איינג'לס הרגישה מספיק טוב כדי להלום בקליבלנד המתפרקת 3:9. שיקגו וייט סוקס עדיין לא מתאוששת ממשחק הפרפקטו של מארק בהרלי, וממשיכה להידרדר עם הפסד 3:2 למינסוטה. בולטימור עברה את קנזס סיטי 3:7. סיאטל הנחילה לרוי האלאדיי וטורונטו הפסד, כשניצחה אותה 2:3.

NL: סינגל של רנדי ווין באינינג העשירי העניק לסן פרנסיסקו ניצחון 0:1 וסוויפ על פיטסבורג. מאט קיין גמא תשעה אינינגים במשחק הזה. פרדי סאנצ'ז, האינפילדר של הפייראטס, לא ממש עזב את האיצטדיון, שיהיה ביתו החדש לאחר טרייד שהעבירו מהשודדים לג'איינטס. זאת, לאחר שמוקדם יותר עשתה פיטסבורג טרייד גם עם סיאטל.

סינגל של אלברט פוחולס באינינג ה-15 העניק לסט. לואיס ניצחון 2:3 על הדודג'רס, להם היה זה הפסד רביעי ברציפות. הם לא צריכים עדיין להתחיל לדאוג, משום שסן פרנסיסקו נמצאת שבעה משחקים מאחור. שיקגו קאבס יצאה מוקדם על מייק המפטון, ועם שש ריצות באינינג הראשון הכניעה את יוסטון 0:12. מילווקי עברה את וושינגטון 5:7, סן דייגו ניצחה בסינסינטי 1:7 ופלורידה גברה על אטלנטה 3:6. פילדלפיה, שצירפה את קליף לי, נכנעה להופעה של שישה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים של יוסמיירו פטיט מאריזונה והפסידה 4:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully