וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קליף לי עובר לפילדלפיה

29.7.2009 / 21:15

הסיי יאנג של 2008 יגיע מקליבלנד יחד עם בן פרנסיסקו, תמורת ארבעה פרוספקטים. סנל וג'ק ווילסון עוברים לסיאטל

פילדלפיה פיליז רוצה להגן על התואר "אלופת העולם", ומוכנה לשלם הרבה בשביל זה. לאחר שהפיליז נכשלו בהבאתו של רוי האלאדיי, האס של טורונטו, הם צפויים להנחית בעיר האחווה את קליף לי, הסיי יאנג של 2008. לי, בעל מאזן של 9:7 ו-ERA של 3.14, יבוא יחד עם האאוטפילדר בן פרנסיסקו, תמורת ארבעה שחקנים מהמיינורס. פירוש הדבר שהאינדיאנס שוב הולכים לכיוון הריסה טוטאלית ובניה מחדש, והפיליז מחזקים את הרוטציה. פילדלפיה סבלה מבעיות בשל חוסר היציבות הבריאותי של קול המלס והגיל של ג'יימי מוייר, והעדיפה לא להסתמך על ג'יי איי האפ, שפתח בצורה סנסציונית את הקריירה, וג'ו בלנטון, שהיה אמין עד כה העונה.

בגזרת האלאדיי, נראה שטורונטו ויתרה על האפשרות להעבירו בטרייד. "הכל שקט בגזרה הזו", אמר מקור בבלו ג'ייז, שהודה שאין יותר מדי מתעניינים. גורמים בטורונטו עוד חשבו שפילדלפיה תתחרט, אבל הטרייד על לי הבהיר להם שהפיליז לא מוכנים להעביר להם את האפ ועוד שלושה פרוספקטים תמורת האס. קבוצות רבות גיששו, בהן ניו יורק יאנקיז, בוסטון, הדודג'רס והאיינג'לס, אולם שום הצעה קונקרטית לא הוגשה.

מי שתמיד פעילה בשוק הטריידים היא פיטסבורג, שבסוף יולי מורידה מטענים עודפים. הפייראטס עשו טרייד עם סיאטל, בו העבירו את המגיש איאן סנל והשורטסטופ הותיק ג'ק ווילסון, תמורת השורטסטופ רוני סדניו, שחקן הבסיס הראשון ג'ף קלמנט ושלושה פרוספקטים. המארינרס מרוחקים 7.5 משחקים מלוס אנג'לס איינג'לס שבפסגת בית ה-AL מערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully