וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "הכדורגל פה צומח"

דור בלך

29.7.2009 / 19:37

מאמן גלאטסראיי החמיא לכדורגל הישראלי לקראת המשחק מול נתניה (חמישי, 19:40, 5), נתי עזריה: "אני לא חושש"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בגלאטסראיי מנסים לשמור על עירנות לקראת משחק החוץ שלהם מול מכבי נתניה מחר (חמישי, 19:40, 5) בליגה האירופית. הטורקים, שמגיעים כמועמדים ברורים לעבור את הקבוצה מישראל מודעים היטב לעובדה שיהיה עליהם לעבוד בכדי להשיג את הניצחון, במיוחד לאחר שבמשחק החוץ שלהם בסיבוב הקודם, מול טובול הקזחית, הצליחה קבוצתו של רייקארד להשיג רק תיקו 1:1. במשחק בטורקיה הסיפור כבר היה אחר לגמרי, שם ניצחה גלאטסראיי 0:2, בדרך למפגש עם נתניה.

מנגד, המארחת יודעת היטב שצריך לקרות משהו באמת יוצא דופן כדי שהקבוצה, שמתבססת ברובה על שחקנים צעירים, תצליח לעבור את הטורקים, אבל למרות זאת היום שידרו במסיבת העיתונאים, שקדמה לזו של גלא, לא מעט בטחון.

עזריה לא פוחד מגוליית

"ברורים לכולם יחסי הכוחות בין שני המועדונים, והפערים גדולים, אבל אנחנו ננסה לפגוע להם עם הרוגטקה בין העיניים", אמר מאמן מכבי נתניה, נתי עזריה, במסיבת העיתונאים הרשמית. "אף אחד מאיתנו לא מגיע כדי להרים ידיים. יש לנו מה למכור ויראו את זה על המגרש. יראו מאיתנו נחישות ואגרסיביות, אנחנו לא נחשוש לתקוף כשצריך. זהו משחק שהוא כמו קרב בין דוד נגד גולית מבחינתנו".

עזריה גם התייחס לקהל שמצביע ברגליים ונמנע בימים הקשים שעוברים על המועדון לדחוף אותו. "דווקא היו כ-30-40 צופים שבאו למלטה. אני מצפה שהקהל יבוא דווקא בזמנים שצריך אותם, שיבואו ויתמכו. כשדניאל יאמר מינה אותי, ידעתי שזה יהיה המצב. יכול להיות שבמצב אחר, לא היו שמים את נתי עזריה כמאמן. מבחינתי זו הזדמנות ואני מקווה לקחת אותה בשתי ידיים".

לשאלה אם הוא לא חושש מתבוסה, הוא אומר: "אני לא חושש. למה להיות שלילי? אני מאוד אופטימי". על ההכנות שלו למשחק, אמר: "ראיתי את המשחק שלהם נגד טובול. הם מגיעים למצבים, גם למצבים נייחים. זו קבוצה ברמה גבוהה מאוד. גם בהרכב הצעיר שלהם צריך לזכור שאלה שחקני נבחרת. כל ההרכב שלהם הוא חזק. תוצאה טובה תיתן מוטיבציה לכולם. נשתדל לעשות את המקסימום ומעבר לזה אני לא רוצה להתייחס להוראות הטקטיות".

כמה עשרות אוהדי נתניה הפגינו היום מול בניין העירייה וקראו לדניאל יאמר לחזור לגרמניה ולעזוב את הקבוצה.

על אף שגילה יכולת טובה במשחק במלטה מול סלימה ונדררס, הבוקר (חמישי) גילה חלוץ מכבי נתניה אלון וייסברג כי הוא מחוץ לסגל למפגש נגד הטורקים. החולץ ההמום ידרוש מעזריה הבהרות לגבי מעמדו בקבוצה מחר לפני האימון.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, טל מעבי, קלמי סבן, מעוז סמיה, אוראל דגני, אלמוג כהן, רביד גזל, שלו מנשה, ניר גואטה, דלה ימפולסקי, אחמד סבע.

רייקארד לא מכיר את נתניה

מאמן גלאטסראיי, פרנק רייקארד האגדי, אמנם לא הקל ראש ביריבה, אך הודה כי אינו מכיר אותה לעומק. "על הנייר הקבוצה שלנו פייבוריטית, אבל תמיד קשה לנצח באירופה. לא ראיתי הרבה מהמועדון שלהם. ראיתי קצת את הנבחרת הישראלית, ויש לה שחקנים טובים. לאחרונה היא משיגה תוצאות טובות והכדורגל פה צומח". על התנאים הקשים שצפויים מחר, אמר המאמן ההולנדי: "אנחנו לא יכולים לשנות את מזג האוויר אז נצטרך להתמודד איתו".

רייקארד התייחס גם לעובדה שבמשחקים הקודמים של הקבוצה, לא שותפו מספר שחקני מפתח: "יש לנו קצת שחקנים שעדיין לא מסוגלים לשחק 90 דקות, אז אנחנו צריכים לנהל את זה נכון. כשיהיה לנו את כל השחקנים הבינלאומיים זה יעזור לקבוצה ואנחנו עדיין צריכים לעבוד על זה".

ההולנדי, שהגיע לטורקיה מהמעצמה הגדולה של ברצלונה, אף התייחס לנציג הישראלי בקבוצה הקטלונית, גיא אסולין. "אני מכיר את גיא אסולין. הוא שיחק בנוער והוא כישרון גדול". כשנשאל האם התקשר לאסולין כדי להתייעץ איתו לגבי נתניה, חייך המאמן ואמר: "לא".

הרכב משוער: לאו פרנקו, סברי סריוגלו, גוקאן זאן, סרבט צ'טין, הקאן באלטה, באריס אוזבק, מוסטפה סארפ, אייהן אקמן, הארי קיוול, ארדה טוראן, מילאן בארוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully