וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר נבחרת רוסיה במכביה ייבחן במכבי פ"ת

29.7.2009 / 18:16

ניקיטה מלרוב הרשים במשחק האימון הראשון שלו מול הרצליה (1:7 לפ"ת). טריאנוב יחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות

הקשר האחורי של נבחרת רוסיה במכביה, ניקיטה מלרוב, ייבחן בימים הקרובים במכבי פתח תקוה. השחקן הגיע למשחק האימון היום (רביעי) מול מכבי הרצליה ושיחק במהלכו עם ההרכב הראשון. מלרוב ימשיך להיבחן בהמשך השבוע בקבוצה בתקווה לחתום.

על הדשא, רוני לוי בהחלט יכול להיות רגוע ממה שהוא רואה מהחניכים שלו. מכבי פתח תקוה, ששיחקה בחלקים גדולים ממשחק האימון מול מכבי הרצליה בהרכב השני, ניצחה 1:7. המחליפים גרמו ללא מעט כאב ראש למאמן, שפתח את המשחק עם ההרכב השני והוביל 1:3 במחצית. אורי לוזון פתח את מסכת ההבקעות, כשרוביל סרסור (צמד) הצטרף אליו בהמשך. גם אבי יחיאל, דני פרדה, עומר דמארי וטומיסלאב בוסיץ' כבשו להרכב הראשון, שרשם ארבעה שערים בסך הכל בתוך 20 דקות.

בקבוצה מרוצים מאוד מההשתלבות של הקשר האחורי ונצ'ו טריאנוב והחלוץ בוסיץ'. טריאנוב טרם חתם על חוזה ויעשה זאת כנראה רק לאחר ט' באב, אז הוא אמור לערוך בדיקות רפואיות. במועדון החמיאו למאמן על צורת ההתנהלות במהלך מחנה האימון בגרמניה, במהלכה הקפידו השחקנים לחזור בשעות מוקדמות למלון. "פעם ראשונה במחנה אימון של מכבי פתח תקוה שלא הייתה אף בעיית משמעת, זה די נדיר כאן. שחקנים יודעים שאסור להתעסק עם המאמן", העיד עובד במערכת.

בנושא אחר: בהמשך לידיעה אתמול בנוגע לקשר לירן כהן, במועדון לא מתכוונים לאפשר לו להתאמן בקבוצת הבוגרים. כך או כך, כהן יגיע כנראה למשחק במסגרת גביע הטוטו מול מכבי חיפה שייערך בסוף השבוע אבל יישב ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully