וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תוכל לפתוח את העונה גם בלי אגייאר

דור בלך

29.7.2009 / 15:46

יו"ר בקרת התקציבים מבהיר: "התקציב אושר, יש די כסף לעמוד בתקציב המינימום". אגייאר לא יעביר את הסכום לפני תום הצום

לאחר שאושר תקציב המינימום של בית"ר ירושלים בבקרת התקציבים, כעת ממתינים בהתאחדות שאגייאר יעביר את הערבונות לחוזי השחקנים כדי שאלה יוכלו לשחק ביום שני הקרוב נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו. אגייאר, שהעביר את הכסף לחשבון נאמנות, עדיין ממתין לאישור מארקדי גאידמק וכשיוסר העיקול מעל מניות ניהול הקבוצה, יעברו לידיו המניות והסכום שתרם יחשב כסכום שהעביר עבור רכישת הקבוצה. בכל מקרה אגייאר אינו רוצה להעביר את הסכום לפני תום צום ט' באב מחר (חמישי) בערב.

במידה ולא יועבר הסכום עד ליום שני אחר הצהריים, תאלץ בית"ר לעלות עם שחקני נוער למפגש מול נתניה. בכל מקרה, לבית"ר אין דד ליין להגשת התקציב וגם אם אגייאר לא יעביר את הכספים, תוכל באופן עקרוני הקבוצה לשחק בליגת העל במשך כל העונה עם שחקני קבוצת הנוער. "התקציב שהגישה בית"ר אושר, ויש להם די כסף כדי לעמוד בתקציב המינימום גם מבלי תמיכתו של אגייאר", הבהיר יושב ראש בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, לוואלה! ספורט. "אין שום סכנה שבית"ר לא תפתח את העונה או תסבול מסנקציות כאלה ואחרות". במידה והכסף לא יעבור ובית"ר לא תוכל לשלם לשחקנים את חוזיהם, אלה יוכלו לתבוע אותה על הפרת חוזה, ובכך יהפכו לנושים של הקבוצה עצמה.

לקבוצה חסרים כעת קרוב למיליון שקלים כדי להעביר את כל חוזי השחקנים בבקרה, עקב ירידת שער הדולר מאז שהעביר אגייאר את הכספים. בית"ר תנסה למכור את משבצת הפרסום במרכז החולצה שלה עבור מיליון שקלים לעונה, אך גם אם לא תצליח, בבית"ר מעריכים כי יצליחו לאשר את כל חוזי השחקנים אם תגיע הצעה לרכוש את אחד מכוכביה מקבוצה אירופאית.

הקבוצה בראשות המאמן יצחק שום ועוזרו דוד אמסלם ממשיכה להתאמן ברומניה, כשעקב משחקי האימון שבוטלו נותן הצוות המקצועי דגש על הכושר הגופני. "זה לא הכי כיף לקום בשבע וחצי בבוקר, אבל אין כמו לרוץ במרחבים הירוקים שיש כאן", סיפר מגן הקבוצה אלירן דנין לאתר הרשמי של המועדון. "הייתה לנו ריצה של 45 דקות שנהננו ממנה מאוד, אני אישית רצתי ליד דוד אמסלם - זה קצת מוזר שפתאום הוא כבר לא שחקן אלא עוזר מאמן, אבל באחריות אני אומר שהוא עוזר המאמן בעל הכושר הטוב ביותר בליגה". על אף שמספר שחקנים בקבוצה, בהם הקפטן אבירם ברוכיאן, מקיימים את מצוות צום ט' באב, הם יערכו אימון רגיל היום בערב עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully