וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "לא מבין למה רפאלוב הוחלף"

29.7.2009 / 13:28

אלישע לוי החליף? הבעלים התבטא בשיחות סגורות ואמר לקשר: "שלטת במשחק". שחקנים: "אקטובה טכנית יותר בקישור"

במכבי חיפה, כך עושה רושם, שבעי רצון מתוצאת המשחק מול אקטובה הקזחית. אלא שבבוקר שלאחר המשחק טוענים שחקנים בקבוצה כי הקזחים גילו עליונות מוחלטת בקישור ואף שלטו ברוב שלבי המשחק. "במחצית השנייה הם החזיקו בכדור זמן כפול מאיתנו", אמר שחקן בקבוצה. "הם עשו לנו בית ספר בקישור", הוסיף שחקן אחר. "הם קבוצה טכנית ברמה גבוהה, יותר ממה שחשבנו. הקישור שלהם יותר איכותי ממה שראינו בקלטות".

יחד עם זאת, בקבוצה מאמינים שיוכלו לעבור את אקטובה. "נקודת התורפה שלהם היא ההגנה. אמנם לא איטית כמו שחשבנו, אבל הם לא יודעים להסתדר עם כדורים ארוכים", נאמר על ידי אחד השחקנים. בחיפה אמרו כי מרבית המצבים אליה הגיעה הקבוצה קרו כתוצאה מכדורים ארוכים שנשלחו מההגנה לחלק ההתקפי. המאמן אלישע לוי היה מרוצה מכמות המצבים אליהם הגיעו, בעיקר שחקני ההתקפה ולדימיר דבאלישווילי, יניב קטן ומוחמד גדיר, שלא היה רחוק מכיבוש שער שני בקמפיין. גם ירו בלו הגיע להזדמנות במחצית השניה.

בסיום המשחק הגיע הבעלים יעקב שחר לחדר ההלבשה ושוחח עם ליאור רפאלוב. "היית מצוין, שלטת במשחק. אנחנו צריכים להשלים את המשימה בחיפה". שחקנים בחיפה התפלאו לשמוע את הדברים דווקא מהבעלים, משום שהשחקן הוחלף על ידי אלישע לוי במהלך המחצית השניה. שחר אף אמר בשיחות סגורות לאנשי המערכת, מיד לאחר שהסתיים המשחק: "אני לא מבין את החילוף הזה". בסיום לא דיבר המאמן על המשחק, מה שצפוי לקרות רק מחר, אז יתקיים האימון הראשון לקראת משחק הגומלין ביום שלישי בקרית אליעזר.

ההערכה היא כי במשחק הבא בקרית אליעזר לוי יבצע לפחות שינוי אחד בהרכב הקבוצה. ייתכן שירו בלו יחזור להרכב, אך לא ברור אם זה יהיה על חשבון דבאלישווילי או אחד הקשרים. גם גוסטבו בוקולי עשוי לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully