וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ואין כאן אף אחת שתתקן לי את הגרביים

29.7.2009 / 9:47

אוקלנד הממה את הרד סוקס עם מהפך ענק וניצחון 8:9. בהרלי רשם את עצמו בספרים אבל הוייט סוקס נוצחו, הפסד לדודג'רס

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בולטימור - קנזס סיטי 4:3
טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 2:6
בוסטון - אוקלנד 9:8
טקסס - דטרויט 3:7
מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 3:5
לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 6:7
סיאטל - טורונטו 3:4

NL:

פלורידה - אטלנטה 3:4
סינסינטי - סן דייגו 3:2
ניו יורק מטס - קולורדו 0:4
שיקגו קאבס - יוסטון 11:6
וושינגטון - מילווקי 8:3
סט. לואיס - לוס אנג'לס דודג'רס 0:10
אריזונה - פילדלפיה 4:3
סן פרנסיסקו - פיטסבורג 2:3

אור אדום בטמפה ביי

AL: בוסטון לא ציפתה לזה, אבל אוקלנד שלפה הפתעה מהשרוול. שתי שגיאות של ניק גרין והגשה רעועה של ג'ונתן פפלבון, החזירו את האייז מפיגור 4:7 לשוויון 7:7 באינינג התשיעי, ולניצחון 8:9 לאחר 11 אינינגים. ההפסד של הרד סוקס הותיר את הפער מהיאנקיז, 2.5 משחקים, על כנו, לאחר שהפסים נוצחו בטמפה ביי 6:2. סי.סי. סבאת'יה נחל את ההפסד.

מארק בהרלי משיקגו וייט סוקס שוב נכנס לספרי ההיסטוריה, חמישה ימים אחרי המשחק המושלם שלו. בהרלי סילק את כל 17 החובטים הראשונים של הטווינס, וקבע שיא ליגה של שריפת 45 חובטים ברציפות. אבל באינינג השישי הוא נכנע, ולאחר מכן המשיך להפסד 5:3. הקהל במטרודום, לא בדיוק כזה שאוהב את הוייט סוקס, הריע לו כשיצא עם הפסד.

טקסס עברה את דטרויט 3:7 וקיוותה לעוד מפלה של האיינג'לס, אבל הפעם צלחה אנהיים ניסיון קאמבק של קליבלנד וגברה עליה 6:7. בריאן פואנטס ספג זעזוע נוסף למעמדו כקלוזר כשספג שתי ריצות באינינג התשיעי, עד שמאט פאלמר סגר את הדלת. סיאטל גברה על טורונטו 3:4 וקנזס סיטי ניצחה באותה תוצאה בבולטימור.

NL: בפעם הראשונה העונה ספגו הדודג'רס מלוס אנג'לס הפסד שלישי ברציפות. זה קרה ב-10:0 בסט. לואיס, כשנכנעו לפנינה של שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים של אדם ויינרייט. מילווקי ממשיכה לקרוס, עם עוד הפסד ביתי, 8:3 לוושינגטון. יוסטון החזירה את הקרדינלס לפסגת בית המרכז כשגברה על שיקגו קאבס 6:11, אבל מודאגת מפציעה של רוי אוסוולט, שנטש במהלך האינינג השני.

המטס המיואשים עושים מאמץ לשפר את העונה, וקצרו ניצחון רביעי ברציפות, 0:4 על ג'ייסון מארקי וקולורדו. הבעיה היא שפילדלפיה לא חושבת לעצור אפילו לרגע, כשקול המלס טחן תשעה חובטים של אריזונה בשמונה אינינגים, והפיליז ניצחו את דני הארן ואריזונה 3:4. הארן זרק 117 כדורים בחמישה אינינגים, והשאלה היא האם שוב הוא חוזר על התסריט של נפילה אחרי פגרת האולסטאר. סן פרנסיסקו ניצחה את פיטסבורג 2:3, אבל הפער מהדודג'רס עדיין גדול ועומד על שמונה משחקים. פלורידה נמצאת בגרוב ועברה את אטלנטה 3:4, סן דייגו ניצחה בסינסינטי 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully