וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ברט פארב לא יצטרף למינסוטה

29.7.2009 / 8:49

פוטבול: הקוורטרבק בן ה-39 הודיע למאמן הוייקינגס בראד צ'ילדרס כי החליט להישאר בחוץ: "ההחלטה הקשה בקריירה"

ברט פארב פרש, כנראה לתמיד. הלילה (בין שלישי לרביעי) הודיע הקוורטרבק בן ה-39 לבראד צ'ילדרס, מאמן מינסוטה וייקינגס, כי לא יצטרף לקבוצתו, למרות ההערכות המוקדמות שילבש את החולצה מספר 4 בסגול. "זו הייתה ההחלטה הקשה ביותר שלי בקריירה", אמר פארב, "לא הרגשתי שאני מסוגל לשחק ברמה הדרושה. אני רוצה להודות לג'טס, לפאקרס ולוייקינגס, ובראש ובראשונה לאוהדים".

פארב שיחק בעונה שעברה בניו יורק ג'טס, ולאחר מכן הודיע על פרישה מפוטבול. ואולם, בחודשים האחרונים הועלו שמועות הקושרות אותו עם מינסוטה, במיוחד לאחר שעבר ניתוח בכתפו הפגועה, דבר שאותו דרשו הוייקינגס שיעשה אם הוא רוצה להצטרף לשורותיהם.

"הייתי צריך להיזהר לא להתחייב מסיבות לא נכונות", הוסיף פארב, "הם אמרו לי 'עשית כבר את הניתוח, עכשיו לך עם זה עד הסוף', אבל אני כבר בן 39 ויותר מדי פעמים ראיתי את הדשא מקרוב אחרי שהפילו אותי". השחקן התייעץ עם המאמנים שאיתם נשאר מיודד מתחילת הקריירה בגרין ביי, מייק הולמגרן, אנדי ריד וסטיב מריוצ'י. הוא לקח את ההחלטה, למרות לחצים כבדים שהופעלו מכיוון שחקני הוייקינגס.

צ'ילדרס הגיב: "הייתה לנו הזדמנות נדירה לצרף שחקן שמקומו בהיכל התהילה מובטח, ובנוסף מכיר היטב את הבית שבו אנחנו משחקים. בכל מקרה, זה מאחורינו, אנחנו מרגישים טוב עם השחקנים שיש לנו עכשיו ומחכים כבר שתיפתח העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully