וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרסיסיץ' משגע את הצפון

הפועל חיפה והפועל עכו ממשיכות לריב על שירותיו של הקשר האמריקאי-ארגנטינאי, כשנראה שאין מנוס מבוררות

המחלוקת בין הפועל עכו להפעול חיפה בנוגע לשירותיו של הקשר בריאן חרסיסיץ' ממשיכה להיות קשה. כידוע, בעונה שעברה חתם חרסיסיץ' על חוזה לעונה אחת בעכו עם אופצייה לעונה נוספת, זאת אם הצדדים ירצו בכך.

יחד עם זאת, חרסיסיץ' קיבל הצעה מהפועל חיפה וחתם על חוזה בשורותיה לפני מספר שבועות, מה שגרם לכך שעכו העלתה דרישה שהארגנטינאי-אמריקאי יפצה אותה כספית על כך שלטענתה הוא לא עמד בחוזה. כרגע עכו מסרבת לשחרר את כרטיס השחקן שלו.

חרסיסיץ' ניסה להסדיר את העניינים עם עכו ואף איים בתביעת בוררות נגד הקבוצה, אך כרגע הדברים לא מסתדרים מכיוון שעכו והשחקן לא הגיעו להסדר. היום גם הועלתה אופציה חדשה לפיה השחקן יישאר בעכו לאחר שזו השוותה את הצעתה הכספית של הפועל חיפה.

בשל כך האפשרות שהצדדים יילכו לבוררות דורש נציגו של השחקן בארץ מהפועל חיפה לעמוד בפיצוי הכספי, אם ייקבע כזה במקרה של בוררות. מנגד, בחיפה טוענים שלשחקן יש חוזה בקבוצה וכי הוא ונציגו חתמו על סעיף בו נכתב שהשחקן יעמוד בפיצוי כספי לעכו.

ביום חמישי ינחת השחקן בארץ ואז ינסו שני המועדונים, בשיתוף עם השחקן, להגיע לפשרה במסגרתה יקבע היכן ישחק. בחיפה טוענים שהשחקן מחוייב להם בחוזה ולכן אין כל אפשרות שישוב לעכו.

בתוך כך הערב סיימה חיפה את משחק האימון שלה נגד שיופוק ההונגרית בתיקו 1:1. עמנואל פאפו כבש את השער של החיפאים אחרי בישול של ערן לוי. הנבחן הלטבי אלכסנדר גוקולוביץ' שיחק דקות מעטות והוא ישוחרר מחר. באשר לנבחן הקרואטי, מטה אטרוביץ', עדיין לא התקבלה החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully