וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב כהן שוחרר מהפועל פ"ת

28.7.2009 / 20:00

שחקן הבית ייפגש עם ההנהלה, אמור לקבל הודעת שחרור. עוד מספר שחקנים, ביניהם הקשר רפאל מלטינסקי, בדרך החוצה

סימני מהפכה בהפועל פתח תקוה: שחקן הבית שגיב כהן ומספר שחקנים נוספים שוחררו מהמועדון. הסיבה לשחרורו של כהן היא האכזבה המקצועית מהשחקן במהלך מחנה האימונים של הקבוצה בגרמניה. חברי ההנהלה אמורים להיפגש עם השחקן לאחר אימון הערב (שלישי). גם הקשר הברזילאי-יהודי, רפאל מלטינסקי, נמצא בדרכו החוצה מהמועדון.

כהן (22) נחשב ליקיר האוהדים בפתח תקוה ולא ברור כיצד הם יקבלו את שחרורו. נראה כי אחת הסיבות למהלך קשורה להחתמתו של המגן אלי אברבנל, והעובדה שכרגע יש 28 שחקנים בסגל. בשל הסיבה הזו, פתח תקוה שחררה גם את החלוץ הצעיר אור פישביין והחלוץ לירון מוסבט, שהגיע ממכבי כפר קרע בהמלצתו של דני לוי. גם החלוץ עומרי אלמקייס, שהגיע מנצרת עילית והנבחן עידו עינן בדרך החוצה מהסגל. מוסבט אגב, אמור להצטרף לעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית.

החלוץ הקמרוני סיממו ברטרנד, שהגיע לארץ, עשוי לחתום השבוע על חוזה בקבוצה. התנאים עם החלוץ סוכמו והוא אמור להרוויח 60 אלף דולר בעונה הבאה. כפי שפורסם בימים האחרונים, החלוץ עוסמן באשירו סיכם בקבוצה ואמור להגיע לישראל ביום ראשון על מנת לחתום רשמית על חוזה לעונה הבאה. יש לציין כי עד כה החליפו הצדדים ניירות והגיעו להסכמה בעל פה לגבי שכרו, המוערך בכ-120 אלף דולר לעונה.

בתוך כך, היום התברר כי הקבוצה תארח את הפועל באר שבע ביום ראשון באצטדיון בראשון לציון ולא באצטדיון "האורווה". בפתח תקוה מקווים שעד המשחק הבא המגרש יאושר. המשחק הקרוב ייפתח בשעה 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully