וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "נגיע לשבדיה, על אפם ועל חמתם"

הפועל תל אביב יצאה למשחק החוץ מול גטבורג במוקדמות הליגה האירופאית, גילי ורמוט לא חושש מקבלת הפנים העוינת

יותם רונן

צילום ועריכה: איתי חסיד

הפועל תל אביב המריאה היום (שלישי) לשבדיה לקראת משחקה ביום חמישי מול גטבורג המקומית במסגרת מוקדמות הליגה האירופאית. אחרי הקיץ המבטיח שעבר על האדומים - שבמהלכו צירפו שרשרת ארוכה של שחקני רכש מרשימים בדמותם של זנדברג, בן דיין, שכטר ומנטיאשווילי - הופעת הבכורה שלהם העונה תהיה מול הקבוצה השבדית המאתגרת.

מאמן הקבוצה אלי גוטמן: "המסורת של הפועל ת"א באירופה זה דבר מחייב, אנחנו מאוד אוהבים את המסגרת האירופאית. היתרון הגדול של גטבורג זה שהם שיחקו כבר 16 משחקי ליגה, ואילו אנחנו עוד לא התחלנו בכלל. כל שחקן יודע מה מוטל עליו, וכקבוצה נגיע למשחק הזה, וכקבוצה ננסה להוציא ממנו תוצאה טובה, בתקווה שנעפיל לשלב הבא בתום שני המפגשים. יש להם חלוץ סקורר ושחקני כנף מעולים, למדנו אותם אתמול, ומחר נמשיך ללמוד ולהתעמק בהם".

לגבי שחקני הרכש: "אידיאלי מבחינתנו היה לצאת רק עכשיו למחנה אימון - עם המצטרפים החדשים שכטר ומנטיאשווילי. הם עדיין לא בכושר משחק מלא, אבל נשתדל לעשות הכל גם בלעדיהם".

גילי ורמוט: "נשאר לנו עדיין כמה פרטים ללמוד על הקבוצה, אבל בעיקרון אנחנו מוכנים. כמובן שהם מוכנים יותר מוכנים מאיתנו כי הם באמצע העונה, אבל הסיכויים הם 50-50. אנחנו מקווים להביא תוצאה טבה ולהעביר את ההכרעה לארץ. נקווה שנכבוש שער חוץ. אני מאוד מקווה שנעבור שלב, אבל זו לא הגרלה קלה, והם בטח לא פראיירים".

כשנשאל על האזהרות הביטחוניות, אמר ורמוט: "כישראלים אנחנו רגילים למצב הזה. זה לא נעים, אבל נגיע לשם על אפם וחמתם, וננסה לעשות תוצאה טובה". לגבי הרכש החדש אמר ורמוט: "לפני הכל, כולם בני אדם. כולם השתלבו מבחינה חברתית וגם מקצועית". לפני ההמראה אמר מנטיאשווילי: "אני מאוד שמח להיות בהפועל תל אביב, הגעתי לקבוצה טובה. אני מקווה לקחת אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully