וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון תמשיך לשדר את משחקי ליגת העל

28.7.2009 / 12:09

בהסכם ביניים שהושג בין צ'רלטון להתאחדות בבית המשפט המחוזי, נקבע כי המשחקים ישודרו לפחות עד ה-11 בנובמבר

צ'רלטון תמשיך לשדר את משחקי ליגת העל בכדורגל בהתאם לתנאי החוזה שלה עם ההתאחדות עד ל-11 לנובמבר, כך נקבע היום (שלישי) על ידי בית המשפט המחוזי ביפו.

לאחר דיון לא פורמלי ממושך ובהמלצת בית המשפט הצהירה צ'רלטון כי היא תמשיך בשידורים כל עוד לא יוחלט אחרת במסגרת הליך הבוררות בין הצדדים. כל אחד מהצדדים יוכל לבקש לחדש את הדיון, ובמקרה כזה ייקבע דיון מיידי. בהסכם הביניים אין הודאה או ויתור מאחד הצדדים.

כזכור, ההתאחדות לכדורגל הגישה לפני כשבוע לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה דחופה לצו מניעה זמני נגד צ'רלטון נגד רצונה להביא לביטול ההסכם עם ההתאחדות לשידור משחקי ליגת העל. ההתאחדות ביקשה להורות לצ'רלטון להמשיך לקיים את הוראותיו של ההסכם בין הצדדים ולשדר את המשחקים בעונת המשחקים 2009/10, עד למתן הכרעה גם בסוגיה של ביטול ההסכם, סוגיה הנמצאת כאמור, בהליכי בוררות.

רותם קמר, סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אמר היום: "אנחנו שמחים על ההחלטה ובעיקר שמחים על כך שציבור אוהדי הכדורגל יזכו ליהנות ממשחקי העונה אשר עתידה להיפתח בעוד כחודש. גוף שידור בישראל לא יכול לקחת את החוק לידיו ולהחליט באופן חד צדדי כי הוא מפסיק לשדר בניגוד להסכם תוך שהוא מחזיק ציבור צופים כ'בני ערובה' וגורם נזק לענף שלם".

עוד הוסיף קמר כי "ענף ספורט הכדורגל, שהוא ענף הספורט הפופולרי ביותר בישראל, מתבסס באופן משמעותי ביותר על שידור המשחקים, ובפרט על שידור משחקי ליגת העל. ללא שידור המשחקים בערוצי הטלוויזיה, לא יוכל להתקיים ענף הכדורגל, ולבטח לא תוכל להתקיים ליגת העל".

עו"ד ברוך כצמן הוסיף כי: "המשך השידור על ידי צ'רלטון בנסיבות אלה הוא מבחינת הרע במיעוטו. מטרת ההתאחדות בראש ובראשונה היא לשמור על האינטרסים של כלל ציבור הצופים וההתאחדות תמשיך לעמוד על כך כי השידורים יערכו באופן ובאיכות הטובה ביותר כפי שהתחייבה צ'רלטון".

מצ'רלטון לא נמסרה תגובה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully