וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין לירן כהן למכבי פ"ת

28.7.2009 / 10:50

הקשר, שקיבל הוראה לא להגיע לאימוני הבוגרים, סולק במהלך אימון הנוער בטענה שאינו רצוי. כהן: "יש לי חוזה, אשב ביציע"

הבעיות בין מכבי פתח תקוה לקשר לירן כהן ממשיכות להיערם. לאחר שעיכבה את שכרו, הקבוצה לא אפשרה לו להתאמן עם קבוצת הבוגרים, בניגוד לתקנון, ומאוחר יותר סירבה לכלול אותו בסגל לקראת מחנה האימונים בגרמניה, סולק השחקן מאימוני קבוצת הנוער בטענה שהוא לא רצוי על ידי המועדון. כהן, שעזב את המתחם וחזר לביתו, מתאמן באופן עצמאי כדי להיות מוכן לפתיחת העונה הבאה.

שחקנים בקבוצת הנוער סיפרו כי כהן, שהתלבש וכבר עלה לאימון קבוצת הנוער, קיבל הודעה על ידי אחד מאנשי הקבוצה שעליו לעזוב בהוראת ההנהלה הבכירה. גורם במועדון אמר כי "כהן יכול לחפש קבוצה אחרת, מבחינתנו הוא לא חלק מהמועדון למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה". כהן עשוי לפנות לארגון השחקנים בטענה ליחס מחפיר מצד הקבוצה, ועבירה שביצעה כביכול על תקנון ההתאחדות.

"אינני מתכוון להגיב על האירוע, כל שאני יכול לומר בשלב זה הוא שיש לי חוזה במכבי פתח תקוה ואני מתכוון לכבד אותו", הגיב כהן על הידיעה, "אם צריך, אשב ביציע עד סוף העונה". כהן, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים שצמחו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב עד לפני שנתיים, מחזיק במספר הצעות משתי הליגות הבכירות אך טרם הגיע לסיכום משום שפתח תקוה מערימה קשיים ודורשת חצי מליון שקל עבור כרטיסו. ייתכן שבסופו של דבר המועדון יפחית בדרישותיו על מנת להיפטר מהחוזה בו מחזיק השחקן, מה שעשוי להכביד על התקציב.

פתח תקוה תחזור הערב (שלישי) ממחנה האימונים שלה בגרמניה, זאת לאחר שסיכמה עם הקשר האחורי ממקדוניה, ונצ'ו טריאנוב, שקיבל הודעה להגיע מחר לישראל כדי לחתום על החוזה באופן רשמי. כזכור, השחקן סיכם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת לאחר שהמאמן רוני לוי אישר את החתמתו. המאמן עדיין לא ויתר על אופציית תומר בן יוסף. אם יחליט בסופו של דבר לעזוב את בית"ר ירושלים, הוא עשוי להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully