וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה: "יש תחושה של התפרקות מסביב לקבוצה"

דור בלך

27.7.2009 / 21:04

מאמן נתניה מודאג, אך מקווה שהדבר יעזור למוטיבציה: "יש המון צעירים שירצו להוכיח את עצמם". אוקוצ'ה חתם לשנתיים

אבודו אוקוצ'ה חתם הערב (שני) לשנתיים במכבי נתניה, והוא שחקן החיזוק היחיד עד כה פרט לאחמד סבע שהוחתם כבר בינואר אשתקד. החלוץ, שהיה על סף מעבר להפועל חיפה, טען בתוקף כי לא ישחק במכבי נתניה והתעמת עם הקבוצה באשר לסוגיה האם הוא חתום לשנתיים נוספות במועדון או לא. לבסוף הסכימו בנתניה לשחררו בחינם, אך הפועל חיפה חזרה בה מהרצון להחתימו. השחקן, שהצהיר לא פעם כי מונאקו מעוניינת בו, נותר ללא ברירות והעדיף לחזור למכבי נתניה ויחזק את הקבוצה בעונה הקשה הצפוייה לה. "אני שמח לחזור לנתניה ומקווה לגרום לקהל להנות", סיפר החלוץ לאחר החתימה.

בתוך כך, בנתניה עדיין מרגישים היטב את הלחץ מסביב. "יש תחושה של התפרקות מסביב לקבוצה, אבל מתמודדים עם זה", סיפר מאמן הקבוצה נתי עזריה. "השחקנים מבינים שהם חייבים לבוא ולעבוד, ולהתעלם ממה שקורה מסביב כי זה המקצוע שלהם. הם לא יכולים להגיד שבגלל התחושה הזאת הם יכולים לא לתפקד. יש גם המון צעירים שירצו להוכיח את עצמם ובעזרת השם מעז יצא מתוק. אני מבין את המצב וכמובן שקיימים חששות, אבל הנה עכשיו הבאנו את אוקוצ'ה ואני מאמין שנאזן גם את ההגנה שנחלשה. אני רוצה לעשות רכש, בחוכמה ובמקומות שצרכים, ואני מאמין שבסוף נמצא את הדרך לחזק את הקבוצה גם במגבלות הקיימות".

עד כה עזבו את נתניה מרבית שחקני המפתח שלה, כשרק רביד גזל, שלו מנשה, אלמוג כהן וקלמי סבן נותרו בקבוצה, לעומת איתי שכטר, דדי בן דיין, לואיס מרין ולירן שטראובר שעזבו, כשזאב חיימוביץ וביוואן פרנסמן גם כן בדרכם החוצה. גורמים רבים במועדון וסביבתו מביעים חשש אמיתי לגורל הקבוצה ומפחדים כי תתרסק בעונה הקרובה עקב הסגל הצעיר, כשהחשש הגדול עוד יותר הוא שדניאל יאמר, שהחליט להפסיק להשקיע מכיסו במועדון, יעזוב לגמרי.

כזכור, יאמר הציע למכירה את ביתו בהרצליה, ונראה כי אינו מתכנן לשהות זמן רב בישראל בשנים הקרובות. יאמר הביע עניין לא פעם ברכישת קבוצה אירופאית, ולאחרונה כמעט ורכש אחוזים מפורטונה דיסלדורף שעלתה לבונדסליגה השנייה. ביוואן פרנסמן יחזור מהמבחנים באודנסה הדנית וצפוי לשחק נגד גלאטסראיי. הדנים רצו להמשיך לבחון אותו אך נתניה סירבה. עם זאת, יתכן ובכל זאת יחתום בקבוצה בשבוע הקרוב.

נתניה פנתה לטרק גרוזני בבקשה להשהות את מעברו של זאב חיימוביץ' עד לאחר המשחק השני נגד גלאטסראיי. יחד עם זאת, המועדונים שהגיעו לסיכום על העברתו תמורת 400 אלף דולר, לא הגיעו עדיין להבנות מתי תצא ההעברה לפועל, כשבכל מקרה בנתניה מאמינים שחיימוביץ' יוכל ליטול חלק לפחות במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully