וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "הגעתי לכאן כדי להיות טוב יותר"

רויטרס

27.7.2009 / 20:53

השבדי חתם בברצלונה על חוזה לחמש שנים והוצג בפני כ-50 אלף אוהדים בקמפ נואו. ילבש את החולצה עם הספרה 9

עריכה: רן צימט

זלאטן איברהימוביץ', חתם הערב (שני) לחמש שנים בברצלונה בצורה רשמית והפך סופית לשחקן הבלאוגרנה. השבדי עבר בדיקות רפואיות לפני כן וברצלונה הודיעה באתרה הרשמי שהשבר ממנו הוא סובל בידו השמאלית, זכר למשחק הידידות של אינטר נגד צ'לסי לפני מספר ימים, לא יפגע בחתימה וכי הוא יטופל על ידי הצוות הרפואי של המועדון. אגב, סעיף השחרור בחוזהו עומד על 250 מיליון יורו.

"יש רק מועדון מיוחד אחד"

הופעת הבכורה של זלאטן במדי הבלאוגרנה צפויה להתקיים בגביע על שם ז'ואן גאמפר, מול מנצ'סטר סיטי ב-19 באוגוסט, אך הוא מתוכנן לשחק מספר דקות בלבד ולאחר מכן לעבור ניתוח בידו. השבדי יחמיץ את המשחק הראשון בסופר קופה נגד אתלטיק בילבאו (16 באוגוסט), אבל אמור לשחק במשחק הגומלין.

"לשחק עבור ברצלונה זה כבוד גדול. יש הרבה מועדונים גדולים אבל רק מועדון אחד מיוחד, ועבורי זהו ברצלונה", אמר היום זלאטן, "הגעתי לכאן כדי להיות טוב יותר, לשחק עם מסי, צ'אבי, אינייסטה, טורה. אני מכיר את כל הקבוצה בעל פה. היא קבוצה נהדרת ואני יודע שאני יכול להפוך להיות טוב יותר".

החלוץ הוסיף: "מן הסתם אני רוצה להיות טוב יותר מהעונה שעברה. הבקעתי 25 שערים בליגה והייתי הכובש המצטיין, אז תהיו בטוחים שאני רוצה לעבור את זה, אבל אני לא אגיד מספר ספציפי (של שערים). אני כאן כדי לעזור לחבריי לקבוצה, והם פה כדי לעזור לי".

איברהימוביץ' ביקש למסור תודה מיוחדת לנשיא אינטר, מאסימו מוראטי, שאיפשר לו להגשים את החלום ולעבור לברצלונה. "אמרתי לו שאני רוצה לשחק בברצלונה ושאני מעריך את התקופה שלי באינטר. למרות שזה לא היה פשוט עבורו, הוא נתן לי את ברכת הדרך ולכן אני רוחש לו כבוד רב".

זלאטן חתם בסופה של עסקה מסובכת במסגרתה עשה סמואל אטו את הדרך ההפוכה והצטרף לאינטר, שעל פי דיווחים גם קיבלה תשלום של כ-46 מיליון יורו ואת אלכסנדר חלב בהשאלה לעונה. הנראזורי יוכלו לרכוש את הקשר הבלארוסי בסוף העונה תמורת 10 מיליון יורו.

זלאטן הוא שחקן הרכש השלישי של ברצלונה בקיץ הנוכחי, כשקדמו לו מקסוול וקייריסון הברזילאים והוא ילבש את הספרה 9 על גבו. כ-50 אלף אוהדים הגיעו לצפות בהצגתו של הכוכב החדש, שהתעכבה בשעתיים בגלל החתימה הרשמית של סמואל אטו באינטר. כמות האוהדים הזו מהווה שיא מבחינת ברצלונה, לאחר שב-2007 הגיעו 35 אלף להצגתו של תיירי הנרי וב-2003 צפו 20 אלף אוהדים בהצגתו של רונאלדיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully