וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן וגדיר תורגלו בהרכב הפותח

27.7.2009 / 18:05

מכבי חיפה תפתח נגד אקטובה (ג', 19:00, אין שידור) בהרכב זהה לזה מהמשחק הראשון של גלנטורן. לוי שוב ביקש מהירות

איתי חסיד

צפו במכבי חיפה מתכוננת להמראה ומציבה מטרות

יממה לפני המפגש בין מכבי חיפה לאלופת קזחסטן במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, נערכה מסיבת עיתונאים הערב (שני) בהשתתפות שתי הקבוצות. נציגי חיפה, שנחתה הבוקר בקזחסטן לקראת המשחק מול אקטובה, היו אלישע לוי ואלון חרזי. אצל הקזחים, היו אלה המאמן ולדימיר מוחאנוב והקפטן סמאט סמקוב.

דבריו של אלישע לוי תורגמו על ידי עוזרו, גיאורגי דרסיליה. לוי נשאל על רמת האבטחה חסרת התקדים במקום וענה: "כשנחתנו כאן, מוזר היה לראות את כל המהומה סביבנו. נראה מעט מוזר בהתחלה, אבל התרגלנו, הבנו שזה חלק מהעניין וכעת איננו מתייחסים אליה. אני רק יכול להבטיח לכם שבישראל זה לא ככה".

לוי הוסיף כי "אקטובה היא קבוצה מצוינת ויש לה גם יתרון בכך שהיא נמצאת באמצע העונה וסיימה את הסיבוב הראשון בליגה תוך גילוי שליטה מוחלטת", וציין את השחקנים גוסטלמוי ואולרניק כמי שצדו את עיניו. "נכון, נשחק מול 13 אלף צופים נלהבים שיעודדו אתכם וזה חלק מהיתרון של קבוצה ביתית, אבל אסור לשכוח שגם לאקטובה צפויה תמונה דומה בשבוע הבא, במשחק הגומלין בקריית אליעזר. חלק גדול מהשחקנים שלנו רגילים לשחק מול קהל גדול".

חרזי הוסיף כי "אני מכיר את שחקני אקטובה מתמונות. נראה כי זאת קבוצה מצוינת שתקשה עלינו". המאמן הרוסי מוחאנוב אמר "למדתי את חיפה, ברור כי שמדובר בקבוצה טובה וחזקה ואני מקווה ששחקני ינצלו את היתרון, כלומר שהקבוצה נמצאת באמצע הליגה. צריך לדעת לנצל את העובדה הזאת כדי לעבור לשלב הבא". הקפטן סמקוב היה תכליתי וקבע: "אין לנו מטרה אחרת מאשר לעבור לשלב הבא".

הערב ערכה חיפה את האימון המסכם שלה המגרש בו ייערך המשחק, כשמוחמד גדיר ויניב קטן תורגלו ב-11 של לוי על חשבון ירו בלו ואייל גולסה, שפתחו במשחק האחרון במפגש מול גלנטורן. בסיום האימון ערך אלישע לוי תדריך טקטי לשחקנים, במהלכו הוא הקרין קלטת נוספת של היריבה הקזחית.

לוי שם את האצבע על מספר דגשים ונראה כי ביניהם ההגנה האיטית של היריבה כששחקני הכנף, גדיר ורפאלוב, יתבקשו לנצל את האיטיות של המגינים. יש לציין כי זו הסיבה המרכזית בגללה החליט המאמן להעלות את גדיר בהרכב. המאמן אף הוסיף וביקש משחקניו לפתוח באגריסביות על מנת להשיג שער מוקדם, כפי שעשו במשחק הקודם.

לאחר מסיבת העיתונאים הקבוצה סעדה בארוחת ערב חגיגית שנערכה עבור שתי המשלחות במסעדה קזחית אותנטית. גם הבעלים יעקב שחר נהנה מהאירוח הלבבי ואף קיבל מתנה בדמות תלבושת מסורתית.

הרכב משוער מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי.

הרכב משוער אקטובה: אנדריי סידלניקוב, אנטון צ'יקולין, סמאט סמאקוב, אמיל קנז'סארייב, אנדריי לבריק, מראט חאירולין, קונסטנטין גולובסקוי, אולוגבק אסנבייב, יורי לוגביננקו, ייבגני אברצ'נקו, מוראט טלשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully