וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורס מוכן לשנה בכלא, התובע רוצה שנתיים

27.7.2009 / 14:55

השחקן כבר השלים עם העובדה שיבלה בין הסורגים, התובע הכללי לא מוכן להתפשר. אואנס: "גודל בועט בויק כמו בסוס מת"

פלקסיקו בורס, התופס ששיחק בניו יורק ג'איינטס וירה ברגלו בבילוי במועדון בשנה שעברה, צפוי לשבת בכלא, כשהשאלה שנדמה שנותרה פתוחה היא כמה זמן. על פי ניו יורק פוסט, אומר התובע הכללי של ניו יורק, רוברט מורגנת'או, כי השחקן מוכן להתפשר על שנה בין הסורגים, אולם המדינה מעוניינת שיבלה שם זמן כפול. העונש המקסימלי על פי חוקי מדינת ניו יורק לנשיאת נשק בלתי חוקית עומד על 3.5 שנים, אולם די ברור שבורס לא ישהה בכלא לכל אורך התקופה.

"אנחנו מתבצרים בעמדה לפיה הוא יישב בכלא, בין אם יודה במעשה או שיואשם", אמר מורגנת'או. בתגובה, אמר עורך דינו הסליזי והחמקמק של השחקן, איש הג'ל בנג'מין בראפמן, כי הוא מאוכזב מההצהרה. "עכשיו שהם תחמו את הקו בחול, פירוש הדבר הוא הכרזת מלחמה, ואנחנו נילחם כהוגן". בורס צפוי בלי קשר לגזר הדין לקבל עונש השעיה גם מקומישינר ה-NFL, רוג'ר גודל.

ימים ספורים לאחר שחתם בבולטימור, פרש התופס הותיק דרו בנט. השחקן ה-30 סובל מפציעת ברך מתמשכת, והחליט שנמאס לו להיאבק בה. טרל אואנס, התופס של בפאלו, ביקר את עמדתו של הקומישינר גודל להשעות את מייקל ויק: "אני חושב שהיחס של הקומישינר לא הוגן והעונש מגוחך. זה כמעט כמו לבעוט בסוס מת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully