וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי נימבה חתם בקרית שמונה

27.7.2009 / 15:14

חלוץ הפועל פ"ת עולה צפונה. קינג פייסל הגנאית דורשת 40 אלף דולר עבור באשירו. "מאמו" יצטרף לאימונים בישראל

הפועל פתח תקוה סיימה את מחנה האימונים שלה בבודפשט, הונגריה כשבמועדון מרוצים מהשדרוג המקצועי ורמת האימונים במחנה. תקלה קטנה העיבה על החזרה לישראל - הקבוצה נתקעה בשדה התעופה בהונגריה עקב לאיחור של חברת התעופה ההונגרית ונאלצה לחכות כמעט שלוש שעות נוספות עד ההמראה.

בתוך כך, פתח תקוה חוזרת מהמחנה עם שלושה זרים חתומים. בנוסף למגן-קשר הליברי ג'ורג' גברו והבלם הטוגולזי עמנואל מטיאס, גם החלוץ הקרואטי טומו ברלצ'אי, שכזכור סיכם במהלך המחנה את תנאיו, חתם רשמית.

בפתח תקוה מעוניינים להחתים שני זרים נוספים ולא לפתוח את העונה עם ארבעה, כפי שהחליטו לפני המחנה: מדובר בחלוץ סיממו ברטרנד ("מאמו") שיגיע הלילה לישראל בטיסה לא ישירה מאינדונזיה (תנאיו סוכמו, ירוויח כ-60 אלף דולר לעונה) ואולי גם בחלוץ עוסמן באשירו.

אמש (ראשון) נרשמה התפתחות נוספות במשא ומתן עם באשירו. קבוצתו הגנאית, קינג פייסל, דרשה מדני לוי 40 אלף דולר תמורת השאלה לעונה. הגנאים דורשים שפתח תקוה תשלח את הכסף לגאנה לפני שהיא מבצעת את העסקה. בנוסף, הגנאים מתנים את העסקה בכך שהאופציה לרכישת השחקן בחוזה תמומש תמורת 200 אלף דולר. יש לציין כי העסקה סוכמה בין הצדדים, והשחקן אמור להגיע לארץ השבוע, אך היא טרם נחתמה.

בתוך כך, החלוץ פטי נימבה עבר מהפועל פתח תקוה לעירוני קרית שמונה, זאת לאחר שהמשא ומתן להעברתו להפועל אשקלון כשל. נימבה: "אני שמח, קרית שמונה זה מקום טוב ונראה לי שמצאתי כאן משפחה. זה מקום נהדר לפרוח בו בחזרה. יש להם מאמן מצוין". נימבה כבר שיחק בעבר בקריה ועזר לה להעפיל לליגת העל.

מנכ"ל הקבוצה אפי צפריר אמור להגיש היום (שני) לבקרת התקציבים בטוחות נוספות לגיבוש תקציב המועדון שיעמוד על כ-11 מיליון שקל. אתמול קיבלה הקבוצה הודעה כי עליה להפקיד בטוחות נוספות, בגובה שני מיליון שקל.

עדכון ראשון: 27/7 10:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully