וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "המטרה היא להגיע לליגת האלופות"

27.7.2009 / 8:24

מכבי חיפה נחתה בקזחסטן לקראת אקטובה, הקשר יודע שיהיה קשה. גיאורגי דרסיליה: "אנחנו מכירים אותה, היא קבוצה טובה"

איתי חסיד

מכבי חיפה נחתה הלילה (בין ראשון לשני) בקזחסטן לקראת משחקה הראשון מול אקטובה במוקדמות הסיבוב השליש של ליגת האלופות, שם המתינה לה אבטחה כבדה ולא מעט עיתונאים מקומיים, שהתעניינו בעיקר בדבריו של עוזר המאמן החיפאי, גיורגי דרסיליה.

"אנחנו מכירים את אקטובה ואת השחקנים שלה", אמר דרסיליה לאחר הנחיתה. "אקטובה קבוצה טובה, לא הולך להיות לנו קל". כשנשאל על הניצחון המפורסם של חיפה על מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות אמר: "זו היסטוריה, עכשיו יש לנו משימה קשה - לעבור את אוקטבה".

"יש לנו קבוצה טובה שיכולה לנצח בכל מגרש", אמר הקשר בירם כיאל. "אנחנו מתייחסים למשחק הזה כמו לכל משחק אחר והמטרה היא להעביר את ההכרעה לקרית אליעזר. לפי הקלטות עושה רושם שמדובר בקבוצה פיזית שקשה לנצח. אנחנו עוברים תקופה לא קלה אבל המטרה היא להגיע לליגת האלופות".

כפי שנכתב אתמול, המאמן אלישע לוי צפוי לעלות עם מוחמד גדיר בהרכב ולא עם גוסטבו בוקולי. למעשה, מדובר בהרכב זהה לזה שניצח את גלנטורן 0:6 בקריית אליעזר, בו יניב קטן אמור לפתוח מאחורי החלוץ הבודד, ולדימיר דבאלישווילי. ירו בלו ימתין להזדמנות מהספסל.

לאחר הנחיתה, התמקמו השחקנים בבית המלון. הבוקר (שני) הם ערכו כאמור אימון שחרור קליל עם מאמן הכושר רני גולנידג בחצר בית המלון ותחת עיניהם הפקוחות של אנשי האבטחה. בשעה 18:00 שעון מקומי תצא הקבוצה לאימון מסכם באצטדיון המקומי. דקל קינן: "אנחנו לומדים על היריבה דרך קלטות ותמונות. לא צפוי לנו משחק קל. נעשה הכל לעבור".



הקשר אוסיי רנספורד החל להתאמן היום (שני) בטוונטה ההולנדית, זאת לאחר שמעברו ממכבי חיפה הוסדר. רנספורד אמר לתקשורת בהולנד כי "הוא נרגש מהאתגר החדש. התחלתי להתאמן בשאיפה להיות שחקן מפתח בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully