וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן מתכנן: בונדר וזהבי בהרכב מול גטבורג

מאמן הפועל ת"א מעדיף את השניים על פני קנדה ולאלה, כשגם מנטשאשווילי ושכטר לא צפויים לפתוח. גטבורג הפסידה בליגה

קשר נבחרת גיאורגיה, זוראב מנטשאשווילי, צפוי לנחות הלילה (ראשון) ולהצטרף אל אימוניה של הפועל תל אביב לקראת המפגש ביום חמישי מול גטבורג השוודית. מנטשאשוולי, כמו החלוץ איתי שכטר שהתאמן אתמול לראשונה, כרגע לא בתכניות להרכב הקבוצה שכבר החל לתרגל אלי גוטמן לקראת המשחק.

ההפתעה שמתכנן המאמן היא דווקא בחלק הקדמי. ערן זהבי שקיבל את הקרדיט בהרכב במשך משחקי האימון שנערכו באוסטריה, ימשיך ככל הנראה ב-11 הפותחים לצידו של סמואל יבואה ועל חשבונו של מהראן לאלה, שבשנה שעברה היה החלוץ הבכיר לצד יבואה. גם בהגנת הקבוצה, לפחות על פי האימון היום, צפוי גוטמן לערוך שינוי כשדני בונדר יקבל את הקרדיט בהרכב הראשון כמגן הימני על חשבונו עומרי קנדה.

בהפועל חוששים מהמפגש ויודעים שגטבורג היא משוכה קשה מאוד שיכולה לטרפד את העונה האירופית של ואת הכנסות מהמשחקים שעליהם בונים בהנהלה בעקבות הגדלת התקציב. הקבוצה תערוך מחר אימון נוסף וביום שלישי תטוס לשוודיה. אגב, כרטיסים למשחק ניתן כבר לרכוש היום כשלאדומים הוקצו כ-800 כרטיסים ביציעים השוודים.

גטבורג לא תגיע למשחק במצב רוח מרומם, לאחר הפסד חוץ 2:1 מול טרלבורג. גוסטב סוונסון כבש בדקה השנייה לזכות גטבורג, אבל טרלבורג נקמה על ההפסד בשבוע שעבר (1:3 לגטבורג) והשלימה מהפך עם שני שערים בדקות 51 ו-57. בעקבות ההפסד, שהיה החמישי שלה ב-16 מחזורים, איבדה גטבורג את המקום הראשון לאלפסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully