וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "זו קלישאה, אבל השגנו את המטרות"

דור בלך

26.7.2009 / 20:50

אחי נצרת חזרה ממחנה האימונים בהונגריה ומאמנה מרוצה: "התחברנו היטב, ניגמטולין מוסיף המון". שינה עשוי להצטרף

מכבי אחי נצרת נחתה הערב (ראשון) חזרה בארץ, לאחר מחנה אימונים בן עשרה ימים בהונגריה, בו ערכה ארבעה משחקי אימון, כשניצחה בשניים מהם ובשניים סימה בתיקו. "כל המאמנים תמיד אומרים אחרי מחנה האימון שהמטרות הושגו ואני לא רוצה להישמע כמו קלישאה, אבל המטרות באמת הושגו", סיפר מאמן העולה החדשה אלי מחפוד לוואלה! ספורט לאחר הנחיתה. "התחברנו היטב מבחינה חברתית וגם מבחינה מקצועית. אחרי עשרה ימים של שני אימונים ביום, אנחנו בכושר טוב וביכולת טובה, ואם נראה בליגה כמו שנראינו במחנה - נהיה באמצע הטבלה ומעלה".

"הופתעתי לטובה מהשחקנים הצעירים של הקבוצה, שמגלים יכולת מרשימה ויהיו חלק אינטגרלי ממנה", הודה מחפוד. "השילוב שלהם עם הזרים, שלוקחים מניהגות, הוא טוב מאוד. השוער רוסלאן ניגמטולין הוא שם עולמי בכדורגל, ומעבר ליכולת שלו הוא דוגמא ומופת בהתנהגות ובספורטיביות והוא נותן המון ליתר השחקנים. גם חאיר סספדס לוקח אחריות, כשאנדרסון ווסט אמנם צעיר, אבל יש לו הרבה מה להוכיח אחרי השנה הקשה במכבי חיפה והוא מלא מוטיבציה ויכולת".

איב ג'ידה הסדיר את אשרת העבודה שלו וישוב לשורות הקבוצה לאחר שנעדר ממחנה האימונים. אלי מחפוד עדיין מחפש חיזוק ישראלי, וינסה לצרף את יקיר שינה. "הוא שיחק אצלנו בעונה שעברה והוא הביע נכונות להמשיך גם העונה, נקווה שמכבי ת"א תשחררו וזה יתאפשר. פרט אליו אני עדיין מחפש קשר וחלוץ, ואז הסגל יושלם".

נצרת פגשה במחנה את הפועל רעננה ונפרדה ממנה בתיקו 1:1, ובקבוצה מאמינים כי לא יפגשו עמם במסגרת קרבות התחתית בליגה. "זה טוב לראות את היכולת שלך מול קבוצה שתשחק איתך בליגה ולא מול קבוצה ממדינה אחרת. כמו הפועל רעננה וכמונו יש עוד ארבע קבוצות שעלו מהלאומית וירצו להוכיח שהן שוות זכויות בליגת העל, ואנחנו נקווה להיות בחלק העליון של השישייה הזאת לפחות. יש לנו גם את גביע הטוטו בסוף השבוע ונוכל להמשיך ולהתכונן, בתקווה שנגיע לליגה במלוא הכושר והיכולת, ואז באמת שאין סיבה שלא נסיים במקום טוב באמצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully