וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג הגישה תקציב לליגת העל

26.7.2009 / 20:15

הקבוצה שנשרה ללאומית קיבלה הודעה מיו"ר הבקרה, שבמקביל דרש מהפועל פתח תקוה להשיג עוד שני מיליון ש"ח בטוחות

הכח עמידר רמת גן הגישה היום (ראשון) לבקרת התקציבים את התקציב המשוער שלה לליגת העל, זאת על סמך הודעה שקיבלה בסוף השבוע מהיו"ר עופר אורליצקי. רמת גן מסתמכת על תקציב של 11 מיליון ש"ח, כשלטענת ראשיה הם הגישו את כל המסמכים הדרושים לכך. "הגשנו את כל המסמכים, אני מקווה שבעונה הבאה נשחק בליגת העל", אמר גל יוסף.

במקביל, הפועל פתח תקוה קיבלה הודעה מהרשות לבקרת תקציבים כי עליה להשיג שני מיליון שקל בטוחות על מנת להישאר בעונה הבאה בליגת העל. בפתח תקוה סבורים כי הבטוחות יוצגו עוד השבוע, בתוך חמישה ימים. "התקציב של הפועל פתח תקוה יהיה מעל לתקציב המינימום", אמר היו"ר דני לוי.

בתוך כך, אצל הפועל רעננה ואחי נצרת המצב מסובך יותר. רעננה צריכה להגדיל את ההון העצמי שלה ואת הבטוחות ובנצרת המצב דומה. יו"ר הבקרה, עופר אורליצקי, ביקש בסוף השבוע מהכח עמידר רמת גן להציג תקציב לליגת העל. בהכח כבר גיבשו תקציב כזה והם מקווים שבבקרה יאשרו אותו במקרה שנצרת או הפועל פתח תקוה יירדו ליגה. אם רעננה תרד, מכבי הרצליה תצטרך להגיש תקציב לליגת העל ובמועדון טוענים כי היו"ר אריאל שיימן מסוגל לכך. יו"ר הבקרה, עופר אורליצקי: "אם קבוצה לא תעמוד בדרישות, קבוצה אחרת תשחק בליגת העל במקומה. בתוך מספר ימים נדע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully