וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב חיימוביץ' סיכם בטרק גרוזני

דור בלך

26.7.2009 / 20:01

הבלם עדיין ממתין להשלמת העסקה בין מכבי נתניה לקבוצה הרוסית, השייכת לנשיא צ'צ'ניה. אוקוצ'ה שב להתאמן עם נתניה

מכבי נתניה ממשיכה להתפרק מנכסיה. הבלם זאב חיימוביץ', שהיה אמור להוות את אחד משחקני המפתח בקבוצה הצעירה של נתי עזריה, סיכם את תנאיו לשלוש השנים הקרובות בקבוצת טרק גרוזני מהליגה הרוסית הראשונה. בנתניה ינסו להשלים את ההעברה ולהגיע לסיכום עם גרוזני הצ'צ'נית בימים הקרובים, ייתכן עוד לפני המשחק מול גלאטסראיי ביום חמישי במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הנליגה האירופית.

טרק גרוזני, שסיימה היום ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול קובאן במחזור ה-15, מדורגת כרגע במקום השמיני בליגה הרוסית ובעונה שעברה סיימה עשירית. בקבוצה, שזכתה ב-2004 בגביע הרוסי שהוא התואר היחיד בתולדותיה, משחקים שלושה שחקנים מרומניה, בראשות פלורנטין פטרה הבינלאומי, בנוסף לעוד מספר רב של זרים ממדינות שונות. נשיא הקבוצה הוא רמזאן קדירוב, נשיא צ'צ'ניה המכהן, שהואשם בעבר ברצח ושמו שורבב ללא מעט פרשות מפוקפקות בשנים האחרונות.

בתוך כך, אובודו אוקוצ'ה הצטרף לאימוני הקבוצה הערב (ראשון) זאת בעקבות ההתמהמהות של הפועל חיפה בהחתמתו. נתניה הגיעה עימו להבנות באשר לשחרורו, אך סוכן השחקן ג'יימי ריקאנר, לא הצליח להגיע להסכם עם הפועל חיפה. החלוץ עדיין מועמד להצטרף לאדומים מהכרמל, אך אם לא יעשה כן יוכל בנתניה עשויים להשאירו.

עוד סממן לעזיבתו של הבעלים דניאל יאמר, התקבל כאשר זה הביע רצון למכור את ביתו בהרצליה, ויש אשר רואים בכך עוד צעד שלו בדרך לפרידה מישראל. בנתניה, בכל און, טוענים כי אין כל קשר בין הדברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully