וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "מצפה לנו משחק קשה מאוד, לא כמו מול גלנטורן"

26.7.2009 / 11:26

הברזילאי של חיפה לא מקל ראש באקטובה: "תיקו עם שערים במשחק הראשון תהיה תוצאה טובה". גאדיר צפוי לפתוח

מכבי חיפה תמריא היום (ראשון) לקזחסטן לקראת המשחק מול אקטובה במסגרת השלב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. קפטן הקבוצה, יניב קטן, יחזור להרכב, ככל הנראה על חשבונו של ירו בלו. נראה כי אלישע לוי מעדיף לתת הזדמנות נוספת לולדימיר דבאלישווילי, שכבש צמד במשחק הראשון נגד גלנטורן, לפני ירו בלו. לפיכך, נראה כי ההחלטה של לוי היא לשחק עם חלוץ מרכזי אחד ועם קטן מאחוריו. שינוי נוסף יהיה ירידתו של אייל גולסה לספסל, וכרגע נדמה שהמחליף שלו יהיה מוחמד גדיר, למרות שגם גוסטבו בוקולי עדיין בתמונת ההרכב.

כזכור, אתמול בעת האסיפה הטקטית של הקבוצה, אז צפתה הקבוצה בקלטת של היריבה הקזחית, אמר אלישע לוי לשחקנים כי נקודת התורפה של היריבה היא ההגנה האיטית שלה. נראה כי זאת הסיבה שבגינה לוי צפוי לפתוח עם גדיר בסופו של דבר.

"מצפה לנו משחק קשה מאוד, לא כמו מול גלנטורן", אמר גוסטבו בוקולי במסיבת העיתונאים הרשמית של מכבי חיפה. "תיקו עם שערים במשחק הראשון זאת תוצאה טובה. בבית חייבים לנצח. אקטובה קבוצה טובה וחזקה אבל אני מרגיש שהכל תלוי בנו ואפשר לעבור אותם. היתרון שלהם הוא שהליגה המקומית בקזחסטן כבר החלה, אבל גם לנו לא היה הרבה חופש".

בוקולי נשאל לגבי התקופה אותה עובר ג'ון קולמה. "הוא לא ילד, הוא מספיק בוגר וכל שחקן עובר את זה. הוא תורם המון לחיפה וגם הקהל יודע את זה. צריך לתת לו זמן". על עצמו אמר הברזילאי: "עשיתי עונה טובה והעונה אני בטוח שגם אצליח. אני נותן הכל לקבוצה, אם צריך אני גם יושב על הספסל".

מיד לאחר אימון הבוקר תצא הקבוצה לכיוון נמל התעופה. בחיפה הודיעו כי השיחות בנוגע לקיצוץ בשכר השחקנים יידחו בינתיים ולא יסתיימו לפני המשחק מול הקזחים.

הקשר ליעד אלמליח יחל להתאמן היום בהפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully