וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתחילה להמריא

דור בלך

25.7.2009 / 22:31

מחזיקת הגביע יוצאת לרומניה, למחנה אימון בן שבוע שאורגן בזריזות. הקפטן ברוכיאן: "אין לי ספק שנרוץ לאליפות, אני קורא לאוהדים לתמוך בנו ולרכוש מנויים". שום על יצחקי: "בתוך תוכו הוא רצה להישאר"

ברני ארדוב

הווידאו באדיבות ספורט 5

לאחר קיץ מלא תהפוכות תמריא הלילה (בין שבת לראשון) מחזיקת הגביע הישראלית בית"ר ירושלים למחנה אימון בן שבוע בעיירה הרומנית ברשוב, כ-130 קילומטרים מעיר הבירה, בוקרשט.

במועדון מהבירה פעלו מהר מאוד, והצליחו לארגן את היציאה למחנה האימונים ברומניה בתוך יומיים. זאת לאחר שהקבוצה קיבלה את חבל ההצלה מהמשקיע שלה ואיש העסקים גומא אגייאר, שהעביר מספר מיליוני דולרים ובזכותו ניצלה הקבוצה מפירוק. ואגב אגייאר, היום נודע שהוא יצרף להנהלת הקבוצה נציג מטעמו, גריידן אוליבר, שיעביר לו דיווחים על הנעשה במועדון. אוליבר נחשב ליד ימינו של אגייאר, והוא אחראי על בידקת הנאותות שבוצעה עבור איש העסקים היהודי-אמריקאי.

ברוכיאן: "אעזוב רק אם ההצעה תהיה אטרקטיבית"

לאחר מיצוב העניינים, בבית"ר ירושלים החליטו לא מכבר למנות את אבירם ברוכיאן לקפטן הקבוצה, זאת למרות שהקשר המצוין עוד לא הבטיח את הישארותו במועדון. מתוקף תפקידו שוחח ברוכיאן עם כלי התקשורת, כאשר אמר בצחוק: "בגלל שאני קפטן אני מדבר".

אחר כך התייחס ברצינות לדברים. "אנחנו מרגישים טוב, אחרי אי הוודאות שהייתה בקיץ", אמר ברוכיאן. "כולם נרתמו, השחקנים וההנהלה, שעשתה מצידה את הבלתי ייאמן כדי למצוא פיתרון למצב. ברגע שאריק בנאדו וכריסטיאן אלברז נשארו בקבוצה, אין לי ספק שאנחנו רצים לאליפות".

ברוכיאן יצא בקריאה נרגשת לאוהדי הקבוצה: "אני קורא להם לתמוך בנו. אני מבקש מהם שירכשו מנויים כדי לסייע לנו עוד בהזרמת כספים למועדון. אני מבטיח לאוהדים שתהיה להם קבוצה שהם ייהנו ממנה".

הקפטן אף התייחס לשאלה האם הוא יישאר בעונה הנוכחית בקבוצה או שמא יעקור לקבוצה באירופה. "זאת אדע רק בקרוב. זו זכות גדולה עבורי להיות הקפטן של בית"ר ירושלים, ואני לא אוותר כל כך מהר על זכות כזו בעבור כל הצעה, אלא רק אם היא תהיה אטרקטיבית ומעניינת, אז אולי אעזוב".

מאמן הקבוצה, יצחק שום, דיבר על החשיבות של מחנה האימונים. "אנחנו מתחילים עכשיו את העונה. יש כאן מספר שחקנים שאני לא מכיר מספיק טוב, ובשביל זה יש לנו את השבוע הזה", אמר המאמן. לגבי ברק יצחקי, שככל הנראה יישאר סופית במועדון, הוסיף שום: "בתוך תוכו הוא רצה להישאר בבית"ר ירושלים, טוב לו כאן. הוא יעזוב רק אם תגיע הצעה שאי אפשר יהיה לסרב לה".

פריירה וגומז יצאו גם למחנה

הקבוצה של יצחק שום תערוך במסגרת המחנה שלושה משחקי אימון, שלושתם נגד קבוצות מקומיות. המשחק הראשון יהיה נגד דינמו בוקרשט, שסיימה במקום השלישי את העונה הקודמת, בשני היא תתמודד נגד ספורטול, שסיימה אשתקד במקום העשירי בליגה הרומנית השנייה, במשחק האחרון תתעמת בית"ר עם אסטרה פוליאסטי, שעלתה בעונה שעברה לליגה הראשונה.

26 שחקנים יצאו למחנה האימונים, כשביניהם גם השוער הנבחן ז'וסלן מאייבי, שעד כה לא הרשים את יצחק שום ועשוי לעזוב לאחר המחנה. במידה ומאייבי אכן לא ירשים, שום ימשיך את חיפושיו אחר שוער אחר, כדי שיתחרה עם אריאל הרוש על אפודת ההרכב הראשון.

גם צמד הברזילאים טאליס פריירה ודיוויד גומז יצאו למחנה על אף שטרם חתמו רשמית בקבוצה. הקשר הפרואני ג'וניור ויסה הסדיר את הוויזה שלו ויצא אף הוא עם הקבוצה. החלוץ ברק יצחקי והקפטן החדש אבירם ברוכיאן התעופפו גם הם לרומניה, וצפויים גם הם להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. כזכור, שום אמר בעבר לוואלה! ספורט כי "כל הבכירים ימשיכו, כולל יצחקי וברוכיאן".

בין הפנים החדשות-ישנות שניתן יהיה לראות במחנה האימון הם של הקשר קובי מויאל, שחזר לאחר עונה מצוינת במדי בני יהודה, שי חדד, שהעפיל עם הפועל רמת גן לליגת העל ועשוי לשוב לשורותיהם של האורדונים גם העונה, וכן של אבי ריקן וחן עזריאל, ששבו לבירה מהפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully