וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לשחקנים: ההגנה של אקטובה איטית

25.7.2009 / 21:00

מאמן מכבי חיפה שם את האצבע על נקודת התורפה של היריבה הקזחית. קטן צפוי לחזור להרכב, בוקולי וגאדיר בכוננות

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שבת) אימון נוסף לקראת משחקה במוקדמות ליגת האלופות, ביום שלישי מול אקטובה הקזחית, כשהמאמן אלישע לוי מתכנן מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק החוץ בצפון אירלנד נגד גלנטורן.

הקפטן יניב קטן, שערך כבר אתמול אימון מלא, יחזור להרכב על חשבונו של אחד מהחלוצים, כשבינתיים מסתמן שירו בלו, שכבש צמד במשחק הקודם, עשוי לרדת לספסל. נראה כי אלישע לוי מעדיף לתת הזדמנות נוספת לולדימיר דבאלישווילי, שכבש צמד במשחק הראשון נגד גלנטורן לפני שהוא מעדיף להרכיב את בלו לפניו.

במסגרת שינוי נוסף אמור לרדת אייל גולסה לספסל, אך עדיין לא ברור האם גוסטבו בוקולי או מוחמד גאדיר יחליפו אותו בעמדת הקשר הימני. כרגע נראה שלוי עשוי לעלות עם גאדיר משום שזה פתח בהרכב שניצח את גלנטורן במשחק הראשון. בוקולי תורגל הבוקר בהרכב על חשבון בירם כיאל, אך לא נראה שהמאמן יוותר על הקשר האחורי.

במהלך האימון ערך לוי אסיפת וידאו במסגרתה צפו השחקנים בקלטת של היריבה. הצוות המקצועי של מכבי חיפה הודיע לשחקנים כי נקודת התורפה של הקזחים היא ההגנה האיטית ושהם יצטרכו לנצל את הנקודה הזו.

מחר, לאחר האימון המסכם, תצא הקבוצה לנמל התעופה שם לא יתקיימו ראיונות עם התקשורת. אלו ייערכו מוקדם יותר, לאחר אימון הבוקר. הקשר ליעד אלמליח, שכבר סיכם בהפועל עכו, יחל להתאמן מחר בקבוצה של ירון הוכנבוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully